Gå til innhold

lilium, siwidi, albertine og andre kjente......

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Vet ikke helt hvor dere holder til lenger, nå som vi alle har fått barn....Selv er jeg lite på nettet, men har akkurat fått med meg at albertine er gravid! Gratulerer masse!!

Vi har fått barn nr 2!!! Det ble en gutt til, så nå har vi en pjokk på et drøyt år, og en nyfødt.....

Så det er ingen tvil om at Metformin hjelper på insulinnivået i kroppen min, for jeg ble gravid etter medisinen denne gangen også.

Håper det går fint med dere andre!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79539-lilium-siwidi-albertine-og-andre-kjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sol&Måne,

og GRATULERER med lillebror!!!!! Helt utrolig at det skulle gå så flott da ;o))

Det er ingen tvil i min sjel om at Metformin er tingen for de som er insulinresistente, uansett hva legene måtte mene! Det ser vi jo gjentatte eksempler på her.

Det må være slitsomt med to så tette, men for en glede! Selv venter vi litt til før vi starter med nr. 2. Vi får se om vi får det til selv først, hvilket vi tviler på, men det da gøy å prøve :o))

Kos dere alle fire!!

Klem fra

Hei! Gratulerer så mye med familieforøkelsen! Det er så moro å se hvordan det har gått med fler av de gamle her inne. Du har virkelig stått på når du har rukket å gå hele 9 måneder gravid og "bare" har en ettåring.... kan ikke se hvordan jeg skulle klart det samme - har holdt bra med en hittil - og det er jo samme alder. Blir nok nye forsøk på oss om en stund, men ikke helt enda nei.... Misunnelig på alle dere som allerede er igang, men samtidig glad for det ikke er meg - får nyte deres lykke over neste og min lykke over gullet mitt litt til....

Kos dere!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...