Gå til innhold

når kommer jeg over henne?

Anbefalte innlegg

Gjest gutten fra mars

Det ble slutt med dama for en og en halv måned siden. Vi var sammen i 8 mnd. og hadde det kjempefint. Jeg var den første hun visstnok hadde elsket. Vi planla og flytte sammen til neste høst da vi begge skulle begynne å studere. Jeg dro i marinen i juli. Vi ringte hverandre hver kveld, og etter 3 uker fikk vi treffe hverandre en helg før hun dro for å ta forberedende på Bali. Da fikk vi begge den nyforelska føelsen og jeg trodde virkelig at forholdet skulle holde de tre mnd. hun skulle være på Bali. Fra Bali skrev hun mld. om hvor mye hun savnet og elsket meg, men så plutselig gikk det en uke før jeg fikk noen mld. Da sto det at hun hadde tenkt litt, og hadde mista helt føelsen av å være sammen med meg. I tillegg likte hun ikke å få mld. hvor det sto at jeg var kåt på henne. Jeg fikk sjokk da mld. kom! Trodde alt var fint. Jeg føler meg så lurt. Hva betyr ordet elske for hun liksom? .. Jeg føler jeg har blitt holdt for narr hele veien, en ekkel føelse! Men likevel klarer jeg ikke stoppe å tenke på henne. Hun er kommet tilbake nå, etter terrorangrepet. Bør jeg prate med henne, spørre henne om ting? Vil det hjelpe meg å komme over henne. Eller vil det å se henne igjen, gjøre alt mye verre?

-I begynnelsen var jeg forbanna på ho, men nå savner jeg henne bare-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79547-n%C3%A5r-kommer-jeg-over-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første: Når du en periode får melding på melding om hvor høyt hun elsker deg, for så å plutselig å ett opphold i meldingene, og så etter en uke få beskjed om at hun har tenkt den uka, så lyver hun.

Hun tenkte ikke den uka, men ble forelsket i en annen den uka.

Typisk det der, og det kan skje de beste av oss. Spesielt på turer til fjerne strøk hvor det er fester natta lang.

Hva hun la i ordet "elske" kan sikkert diskuteres, men jeg tror ofte man bruker det ordet uten at man helt vet hva man sier. Man blander vel sammen forelskelse med det å elske. Been there, done that, men så forstår man vel etterhvert at man tok feil i sine følelser for jenta.

Sånt skjer de beste.

Det du må gjøre nå er bare å få henne på avstand en periode, slik at du kommer over henne.

Lev livet, stikk ut med venner, gjør ting du liker, plei deg selv, flørt litt, date litt om du har muligheten til det, osv.

Det eneste man kan si sikkert om kjærlighetssorg og sorgfølelser generelt, er at det går over. Selv om det ikke føleles sånn der og da.

Så skjem bort deg selv en stund, og kom over jenta.

Lykke til.

Gjest Annikka

Jeg synes du skal spørre henne hvorfor ting ble som de ble, og si at du savner henne..

Det kan hjelpe for deg å få en litt bedre avsluttning, så du slipper å sitte igjen med masse spørsmål...

Du kommer over henne til slutt, og det er alltid ei ny jente der ute..

Lykke til!

Gjest meeeeeej

For det første: Når du en periode får melding på melding om hvor høyt hun elsker deg, for så å plutselig å ett opphold i meldingene, og så etter en uke få beskjed om at hun har tenkt den uka, så lyver hun.

Typisk det der, og det kan skje de beste av oss. Spesielt på turer til fjerne strøk hvor det er fester natta lang.

Hva hun la i ordet "elske" kan sikkert diskuteres, men jeg tror ofte man bruker det ordet uten at man helt vet hva man sier. Man blander vel sammen forelskelse med det å elske. Been there, done that, men så forstår man vel etterhvert at man tok feil i sine følelser for jenta.

Sånt skjer de beste.

Det du må gjøre nå er bare å få henne på avstand en periode, slik at du kommer over henne.

Lev livet, stikk ut med venner, gjør ting du liker, plei deg selv, flørt litt, date litt om du har muligheten til det, osv.

Det eneste man kan si sikkert om kjærlighetssorg og sorgfølelser generelt, er at det går over. Selv om det ikke føleles sånn der og da.

Lykke til.

Hei SDD

Jeg synes alltid du er så krass og sur når du kommenterer jenter som bryter ut av forhold eller er utro.

Så jeg tenkte jeg skulle se hva han skrev til dette.

Også ble jeg så positivt overasket! Det var kjempekoselig og bra inlegg!

Fint!

Hei SDD

Jeg synes alltid du er så krass og sur når du kommenterer jenter som bryter ut av forhold eller er utro.

Så jeg tenkte jeg skulle se hva han skrev til dette.

Også ble jeg så positivt overasket! Det var kjempekoselig og bra inlegg!

Fint!

Jeg må bare bemerke at jeg ikke er noe hardere mot jenter som er utro enn mot gutter som er det!

:)

Annonse

Gjest gutten fra mars

Sånt skjer de beste.

Lykke til.

- Ja, du har nok rett i det.

Hun innrømte "delvis" at hun hadde vært utro. Men jeg skjønner det fortsatt bare ikke.

Når hun gjør det slutt på den måten der så blir jeg så oppgitt.

Det er greit nok at hun er langt borte og det er dyrt og ringe meg. Men likevel, å gjøre slutt via sms er mongoteit! Desstuen hadde jeg flyt opp kontantkortet hennes 3 dager før. I tillegg får hun det til å virke som jeg er skyld i at det ble slutt. Og på toppen av kaka ber hun meg si til venner/bekjente at det begynte i sommer (når forholdet var på topp) bare for at folk ikke skal tenke stygt om henne. At det ikke skjedde noe på Bali.

Men jeg har tilgir henne for å truffet en annen. Jeg vet det er mye begjær blant halvnakne mennesker i tropevarme, og hvis man legger til alkohol så sier vel det det meste.

Det jeg ikke kan tilgi henne for er derimot måten hun har behandlet meg på!

Uansett, min konklusjon: DAMER ER NO DRITT!

- Ja, du har nok rett i det.

Hun innrømte "delvis" at hun hadde vært utro. Men jeg skjønner det fortsatt bare ikke.

Når hun gjør det slutt på den måten der så blir jeg så oppgitt.

Det er greit nok at hun er langt borte og det er dyrt og ringe meg. Men likevel, å gjøre slutt via sms er mongoteit! Desstuen hadde jeg flyt opp kontantkortet hennes 3 dager før. I tillegg får hun det til å virke som jeg er skyld i at det ble slutt. Og på toppen av kaka ber hun meg si til venner/bekjente at det begynte i sommer (når forholdet var på topp) bare for at folk ikke skal tenke stygt om henne. At det ikke skjedde noe på Bali.

Men jeg har tilgir henne for å truffet en annen. Jeg vet det er mye begjær blant halvnakne mennesker i tropevarme, og hvis man legger til alkohol så sier vel det det meste.

Det jeg ikke kan tilgi henne for er derimot måten hun har behandlet meg på!

Uansett, min konklusjon: DAMER ER NO DRITT!

Damer er ikke nødvendigvis noe dritt, men de er ofte helvete på jord!

Det du skal gjøre, og du vil angre senere om du ikke gjør det; det er at du IKKE skal ta i mot noe dritt fra henne. Du skal overhodet ikke måtte lyve i forhold til hva som skjedde for å redde hennes rykte.

Makan til egoistisk jente!

Du fortjener nok bedre enn denne dama, og det beste du kan gjøre er å komme over henne. Merkelignok er det ikke mye som svir mer hos damer enn at du kommer fort over dem.

Man skal aldri tilgi slik behandling.

Det ødelegger isåfall bare ditt selvbilde.

synes du skal sette hardt mot hardt, fortelle henne hva du mener om behandlingen du fikk, og så kan du jo fortelle ett eller annet om moral...

hennes måte å behandle deg på hører hjemme på barne/ungdomsskolen, ikke i det voksne liv. dette minner om unmodenhet. det at hun delvis innrømmer utroskap gjør ikke saken noe bedre, hadde hun hatt det spor av respekt for deg, så hadde hun hatt mot nok til å la deg gå først... halvnakne kropper og alkohol er ingen unskyldning for hennes plutselige behov for å "tenke", eller lufte trusa for den sakens skyld...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...