Gå til innhold

Hvordan oppbevarer du sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye sexleketøy, om ikke massasjeolje og glidekrem regnes som det? Det er jo lek det også... Vel, det ligger i hvertfall i et skap.

Det jeg derimot har er en buttplugg, men her har jeg ingen spesielle oppbevaringsproblemer, da den stort sett sitter inne :)

Jeg har ikke så mye sexleketøy, om ikke massasjeolje og glidekrem regnes som det? Det er jo lek det også... Vel, det ligger i hvertfall i et skap.

Det jeg derimot har er en buttplugg, men her har jeg ingen spesielle oppbevaringsproblemer, da den stort sett sitter inne :)

Hahaha :-)

Men seriøst, har du tatt vare på plastgreia? Eller ligger pluggen din løst i skapet?

*spirito lurer på om hun skal kvitte seg med emballasjen*

Hahaha :-)

Men seriøst, har du tatt vare på plastgreia? Eller ligger pluggen din løst i skapet?

*spirito lurer på om hun skal kvitte seg med emballasjen*

Den ligger i en pose. Tror jeg har kastet plastgreia.

Vil du ha den? Den var ikke no`kul og går snart i søpla!

:)

Annonse

Jeg tror jeg holder meg til damer, jeg. Og så får jeg heller få en finger av dem i ny og ne :)

Hehehe, hva om de ikke vil det da?

Men seriøst, skal jeg kasta plasten? Den tar jo sånn plass når man har litt utstyr.

*telle enheter*

Dæven, jeg har 5 enheter med plastgreie rundt. Også har det lekket massasjeolje i hele godteposen min sånn at alt er klissete! Jeg må ta en opprydning. Æsj...

Hehehe, hva om de ikke vil det da?

Men seriøst, skal jeg kasta plasten? Den tar jo sånn plass når man har litt utstyr.

*telle enheter*

Dæven, jeg har 5 enheter med plastgreie rundt. Også har det lekket massasjeolje i hele godteposen min sånn at alt er klissete! Jeg må ta en opprydning. Æsj...

Det gjør ikke noe om de ikke vil det. Intet problem. Det er verre om de har analfobi i forhold til seg selv. det kunne bydd på betraktlige problemer.

Men her er vi vel enige :)

Kast plasten. Hva skal du med den?

Jeg har to vibratorer liggende i en pose i en stresskoffert med kodelås, det hender jeg bruker beautibagen også. ET har jeg liggende i skapet, høyt men lett tilgjengelig for meg, ved siden av esken, der ligger også glidekrem og Viva Cream. Den tuben Viva Cream som er åpnet ligger i nattbordskuffen. Vaginavektene ligger i badskapet.

Annonse

• 2 uker senere...

kaller selvsagt dette kunst og lar de stå rundt omkring i leiligheten... siden de fleste har et ganske orginal utseende, så er det heller ingen som stiller spørsmål :-)

Da jeg har vært fraværende en stund tillater jeg meg å kommentere gamle innlegg...

Jeg er også tilhenger av å dekorere med dildoer! Har dem i vitrineskap ved siden av lysestakene -ingen som reagerer da;)

Gammelt innlegg, men følte det var behov for en irettesettelse...

Emballasje?!

Nei, vettu hva frøken spirito! Få dem ut av emballasjen og ut i fri luft. Aksepter at du er voksen og har en frimodig sexliv..;)

Eh, hvor da? I bokhylla?

Nå ligger de uten emballasje, men oppi en bag :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...