remis Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei Jeg er en mann på 40 år som i lang tid har hatt problemer med penis. Problemene er i form av hvit utflod på penishode, forhud tørker inn og sprekker , penishode får blemmer/små røde prikker og hele penis er rød flammet i noen dager. Problemene er av kortvarig art , og dukker opp med ca et halvt års intervaller.De ganger jeg har bestillt time hos lege er vente tiden så lang at mine problemer er borte når jeg kommer til legen. Men det er mye ubehag i problemperiodene. Det som er stilt av diagnose er sopp , og utallige runder med soppkrem er utført . Hva skal jeg gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79595-underlivs-problem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Gynekologi er om kvinners underliv! Men umiddelbart lyder ditt problem som sopp, men det har tilsynelatende ikke vært effekt av soppbehandling? Eller er det slik at det hjelper, men at symptomene kommer tilbake ? Det er ikke uvanlig at sopp dukker opp igjen, da er det bare å ta ny kur. Man bør sjekke for sukkersyke, det kan disponere. Bruk av antibiotika kan også fremme infeksjon. Sopp er ikke seksuelt overført sykdom og evt. partner skal bare ta behandling ved symptomer. Allergiske reaksjoner kan også gi slike forandringer, noen kan reagere på kondom. På hudavdelinger har de ofte poliklinikker hvor man raskt kan få time, i Oslo er det Olafia-klinikken som tar imot slike problemer. Så forsøk å få time når utbruddet melder seg, evt en avtale med din fastlege om at du kan komme ’på dagen’ Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79595-underlivs-problem/#findComment-416765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine_79 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Gynekologi er om kvinners underliv! Men umiddelbart lyder ditt problem som sopp, men det har tilsynelatende ikke vært effekt av soppbehandling? Eller er det slik at det hjelper, men at symptomene kommer tilbake ? Det er ikke uvanlig at sopp dukker opp igjen, da er det bare å ta ny kur. Man bør sjekke for sukkersyke, det kan disponere. Bruk av antibiotika kan også fremme infeksjon. Sopp er ikke seksuelt overført sykdom og evt. partner skal bare ta behandling ved symptomer. Allergiske reaksjoner kan også gi slike forandringer, noen kan reagere på kondom. På hudavdelinger har de ofte poliklinikker hvor man raskt kan få time, i Oslo er det Olafia-klinikken som tar imot slike problemer. Så forsøk å få time når utbruddet melder seg, evt en avtale med din fastlege om at du kan komme ’på dagen’ Vennlig hilsen Løsningen er omkjæring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79595-underlivs-problem/#findComment-416986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.