Gå til innhold

Kvinner snart overflødige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, muslimene tror jo at menn kan føde, så det er jo kanskje på tide å utrydde oss :P

Alle menn produserer forøvrig prolaktin om de lever sammen med en kjæreste/kone som er gravid og får barn. Det er naturens måte å sikre barnet melk på, så dette bildet er ikke noe helt sensasjonelt -selv om det virker noe fremmed for oss! :)

Jeg tror jeg skal stå for ammingen selv når den dagen kommer!

Mannfolka må nok overta fødselen også før vi er helt overflødige.

Tror nok dere har litt bruk for oss i overskuelig framtid :-)

Har du ikke sett filmen "junior`? Det er ikke lenge før dere er helt overflødige.

Vi venter bare på bedre VR-muligheter.

Annonse

Har du ikke sett filmen "junior`? Det er ikke lenge før dere er helt overflødige.

Vi venter bare på bedre VR-muligheter.

Av en eller annen merkelig grunn tviler jeg på at majoriteten av menn er villige til å påta seg 9-måneders svangerskap med vektøkning, kvalme, vann i kroppen og null alkohol/røyk - for deretter å være bundet gjennom amming det neste året.

Tippekampen med en unge hengende i puppen og vann i glasset blir kanskje ikke det samme?

;-)

Av en eller annen merkelig grunn tviler jeg på at majoriteten av menn er villige til å påta seg 9-måneders svangerskap med vektøkning, kvalme, vann i kroppen og null alkohol/røyk - for deretter å være bundet gjennom amming det neste året.

Tippekampen med en unge hengende i puppen og vann i glasset blir kanskje ikke det samme?

;-)

He he.....!!

Annonse

Har funnet den rette nå. Men har truffet mange rare før.

Fint. Men jeg vil gjerne stille deg et spørsmål: Hvis du hadde vært en kvinne, ville du ha falt for en som var som deg selv?

Jeg har spurt meg selv og funnet ut at jeg ville hatt litt betenkeligheter :-) I alle fall før jeg hadde sett alle sidene.

Fint. Men jeg vil gjerne stille deg et spørsmål: Hvis du hadde vært en kvinne, ville du ha falt for en som var som deg selv?

Jeg har spurt meg selv og funnet ut at jeg ville hatt litt betenkeligheter :-) I alle fall før jeg hadde sett alle sidene.

Nå kjenner jo jeg mine negative sider bedre enn noen andre (selv om de ikke alltid kommer til syne). Så litt skeptisk hadde jeg nok vært.

Det kommer an på hvor desperat jeg hadde vært :-)

...kanskje til glede for dem som foretrekker analsex fremfor vaginalsex?

Selv mener jeg kvinner aldri kan bli overflødige.

...men så er jeg såpass gammeldags at jeg er heterofil.

M.

Hvordan vet du at du ikke foretrekker analsex framfor vaginal sex? Du har jo ikke prøvd noen av delene. Kanskje du til og med er homofil, men ikke har funnet ut av det ennå. Kanskje hadde ditt første samleie med en kvinne vært en gedigen nedtur.

Du har veldig sterke meninger for en som aldri har vært i et forhold eller har hatt sex.

Nå kjenner jo jeg mine negative sider bedre enn noen andre (selv om de ikke alltid kommer til syne). Så litt skeptisk hadde jeg nok vært.

Det kommer an på hvor desperat jeg hadde vært :-)

Kanskje en ubevisst søker en partner som har de kvaliteter en selv ikke innehar? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...