Gå til innhold

Jeg tror jeg har blitt.......:-O

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Innocens

Tja sexløs er du kanskje blitt men kjønnet ditt er vel det samme? :-)

Det er litt vanskelig å komme med noen gode råd med så lite bakgrunnsinformasjon - men standardsvar er vel mer variasjon, gjøre noe spesielt sammen så dagene ikke bare er hverdagsliv og stress og mas. Stress er ihvertfall ikke bra for lysten - den tok knekken på min i omlag 5 måneder. Lange fine ferier fikk den tilbake igjen.

Gjest mislykket

Jeg tror du kan ta det helt med ro... det er ikke noe galt mned det ikke å ha lyst på sex, selv om reklame og den medieregisserte offentligheten vil ha oss til å tro at det lykkelige liv består av x antall orgasmer hver dag...

Ta utgangspunkt i deg selv. Har du ikke lyst på sex, er det kanskje mye annet du har lyst på.

Kanskje fordype deg i all den vakre musikken som fins?

M.

Gjest mislykket

Tja sexløs er du kanskje blitt men kjønnet ditt er vel det samme? :-)

Det er litt vanskelig å komme med noen gode råd med så lite bakgrunnsinformasjon - men standardsvar er vel mer variasjon, gjøre noe spesielt sammen så dagene ikke bare er hverdagsliv og stress og mas. Stress er ihvertfall ikke bra for lysten - den tok knekken på min i omlag 5 måneder. Lange fine ferier fikk den tilbake igjen.

...eller kanskje la det være? Om lysten ikke er der, så kan man vel la det være med det? Mye jeg ikke har lyst til - og jeg ser ingen grunn til å stresse meg bare for det.

M.

• 7 måneder senere...

kjære deg, det skjønner jeg må være neo dritt. sexlsten min er jo ikke den beste, og kan være totalt borte, og jeg er bare 26. vet jo ikke hvorvidt sexen har blitt rutine eller er det neo i hverdagen som har forandra seg? hva med å prøve noen hjelpemidler kanskje?? vet ikke om du har diskutert det med mannen din, greit at han vet du har et "problem", så kanskje dere kan finne løsning på problemet. det kan jo være en midlertidig fase også.

Annonse

og forresten, med 3 barn, tenker du ikke da at det kan bli et 4 barn?? kjenner en som har 3 barn. du har jo ikke fått tid til deg selv engang vel?? eller kun dere to sammen?! dere kunne sikkert trengt det. dere får kanskje ikke dne tida dere burde hatt til å pleie hverandre??!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...