Gå til innhold

Min drøm - Se han med en prostituert

Anbefalte innlegg

Jeg har en fantasi, om at jeg og min samboer reiser til utlandet, og oppsøker en bordell. Der gjør vi opp en avtale med en jente av asiatisk bakgrunn, blir med henne inn på et rom, og mens jeg sitter og ser på, så ligger han på ryggen på sengen, mens hun jenta knepper opp buksa hans, og runker og suger han mens han ser meg inn i øynene.

Samleie er "forbudt", og hun må ha klærne på. Kun runking og suging til det går for han, så jenta får spruten i ansiktet.

...og jeg onanerer og ser på...

Er jeg steikje gal??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79737-min-dr%C3%B8m-se-han-med-en-prostituert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Alt er tillatt i fantasien. Problemene kommer først når man prøver å realisere dem.

:-)

Hvilke fantasier, som et par er enige om å sette ut i livet, byr på problemer bortsett fra straffbare ting?

Det er for f**n ikke noen problemer å realisere fantasier, når begge er enige om det, og det ikke er straffbart?

Gjest mislykket

Jeg vet ikke. Er du mann eller kvinne? Jeg har lest at homofile noen ganger kan fantasere om at partneren har sex med en av det annet kjønn. Men da var det ikke snakk om noen grense...

Jeg vet ikke. Kanskje du skal oppsøke en psykolog?

M.

Gal? Nei.

"............."

nei ikke i det heletatt, finn ut om det kun er ei fantasi greie eller noe dere egentlig har lyst til( ikke så veldig glad i prostitusjon jeg da men heyh det kan vel ordnes)

Vanlig dominans greie egentlig så du er overhodet ikke gal.

Alt er tillatt i fantasien. Problemene kommer først når man prøver å realisere dem.

:-)

Er vel helt greit i fantasien, men tenkte du å realisere det?

Jeg ville ikke støttet sexindustrien mot å realisere en fantasi.

Det blir litt for kynisk synes jeg.

Gjest varmedrømmer

Hvilke fantasier, som et par er enige om å sette ut i livet, byr på problemer bortsett fra straffbare ting?

Det er for f**n ikke noen problemer å realisere fantasier, når begge er enige om det, og det ikke er straffbart?

Du er ikke gal, fantasier er normalt og helt nødvendig i hverdagen. Jeg hadde en fantasi for ikke lenge siden, frua og naboen satt å rakk, jeg gikk å la meg. Etter en stund kom to nakne damer inn til meg på soverommet i mørket, nakne å begynte å leke med meg og mitt....*stort gli* senere på natta ringte det på mobilen min, da hadde de låst seg ute på terrassen på morgenkvisten. Litt skuffet, me fikk vite hun ikke hadde gått med på det heller,,;.(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...