Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er betatt av en kollega, tror han er betatt av meg også. Vi har kontakt på telefon og sms. Han har dame!! Vi har også vært ute å lunsja flere ganger, han bekymrer seg ikke om folk ser det. Jeg har spurt om vi ikke kan møtes privat, men det har bare blitt med snakk, blir liksom ikke noe av!! Vet ikke om jeg skal fortsette eller er dette bare en jobbflørt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79739-er-jeg-bare-en-fl%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest mislykket

Synes ikke det er noe galt å flørte, det blir mer spennende på jobb i hvertfall ;o) Virker som han ikke gir seg han heller så....

Så lenge du bare søker flørt og mener at du ville godta en tilsvarende adferd dersom det var du som var denne mannens kjæreste og han hadde en annen "flørt" på si...

Lykke til!

M.

Du er nok bare en flørt ja. Syns du ikke det er ydmykende at han bare vil flørte med deg, for deretter å gå hjem og knulle damen sin? Jeg hadde følt meg ganske dum hvis jeg, som du du gjorde, ba om noe mer og fikk et NEI til svar...

Det er bare det at jeg føler at han vil mer, og han sier ikke NEI, han sier JA! Men jeg tror vi er like usikre begge to hva vi vil, men som sagt han har jo dame...

Synes ikke det er noe galt å flørte, det blir mer spennende på jobb i hvertfall ;o) Virker som han ikke gir seg han heller så....

Hewrlig med slik flørt på jobben, dagen går fortere og humøret blir bedre... bare fortsett du, det ordner seg nok bare anledningen er der, blir det noe varig? ...neppe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...