Gå til innhold

Elskere vs. kjærester

Anbefalte innlegg

Gjest frustret brunette

Menn er mer interessert i meg som elsker enn kjæreste...hvis en mann prøver seg, så er han i 9/10 tilfeller kun interessert i sex og er som oftest også gift/samboer ol...hvem jeg er, er uvesentlig...skjønner det ikke, er ikke av den utfordrende typen akkurat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79837-elskere-vs-kj%C3%A6rester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frustrert brunette

Du duger med andre ord bare til sex. Har truffet mange slike damer (selv om jeg ikke prøver å få dem som elskerinner). Du er kanskje pen og sexy, men ikke kjærestemateriale?

Tydeligvis. Det hjelper ikke med nerdebriller, null sminke og stygge klær...blir ikke tatt seriøst. Til Klamydia; Jeg blir vonbroten når alt bestanding kun handler om en ting, hør da følelser,,,

Tydeligvis. Det hjelper ikke med nerdebriller, null sminke og stygge klær...blir ikke tatt seriøst. Til Klamydia; Jeg blir vonbroten når alt bestanding kun handler om en ting, hør da følelser,,,

"Det hjelper ikke med nerdebriller, null sminke og stygge klær"

Hvis dette er din innstilling så forstår jeg plutselig hvorfor du ikke er kjærestemateriale.

Ditt problem er løst. Kle deg annerledes og bruk sminke :)

Annonse

Kanskje du sender ut feil signaler? At du er mer enn flørt enn et kjæresteemne.

Kanskje tar ikke menn deg seriøst.

"Alle" menn deler inn kvinner i to grupper, de vi vil ha sex med og de vi vil gifte oss med. Havner du i den første gruppen, og bare der, er det få som ønsker et forhold med deg.

Prøv å gi inntrykk av å være litt mer husmor og omsorgsfull, kanskje litt mindre vill og gal (!). Slik at mennene ser deg som et bedre kjæresteemne.

Kanskje er deres oppfatning av deg noe som henger igjen fra tidligere oppførsel. Da må du skifte jaktmarker.

Gjest ikke undertegnet

"Det hjelper ikke med nerdebriller, null sminke og stygge klær"

Hvis dette er din innstilling så forstår jeg plutselig hvorfor du ikke er kjærestemateriale.

Ditt problem er løst. Kle deg annerledes og bruk sminke :)

Til SDD; Sminke og dyre/fine klær gjør kvinner mer sexy i mange menns øyne..de gangene jeg har bevisst dollet meg opp har det bare blitt verre...tro meg.

Gjest Pelican

Kanskje du sender ut feil signaler? At du er mer enn flørt enn et kjæresteemne.

Kanskje tar ikke menn deg seriøst.

"Alle" menn deler inn kvinner i to grupper, de vi vil ha sex med og de vi vil gifte oss med. Havner du i den første gruppen, og bare der, er det få som ønsker et forhold med deg.

Prøv å gi inntrykk av å være litt mer husmor og omsorgsfull, kanskje litt mindre vill og gal (!). Slik at mennene ser deg som et bedre kjæresteemne.

Kanskje er deres oppfatning av deg noe som henger igjen fra tidligere oppførsel. Da må du skifte jaktmarker.

Er ikke enig i din inndeling!

Jeg ønsker meg en kjæreste OG husmor fra kategori 1!!

Da vil vi leve lenge og godt i landet.

Til SDD; Sminke og dyre/fine klær gjør kvinner mer sexy i mange menns øyne..de gangene jeg har bevisst dollet meg opp har det bare blitt verre...tro meg.

Tja... ikke godt å gi noen råd da.

Kanskje du bør la gutta bli kjent med deg? Det er trossalt ikke utseende ditt som er avgjørende for om du er koneemne eller ikke.

Er ikke enig i din inndeling!

Jeg ønsker meg en kjæreste OG husmor fra kategori 1!!

Da vil vi leve lenge og godt i landet.

Det du ønsker, som alle andre, er noen som passer i begge grupper. Men de må være i gruppe 2, det hjelper ikke at de er sexy hvis de er umulige å leve med, ikke trofaste, gode mødre osv.

Men det er dessverre ikke altfor mange jenter som fyller kravene til begge gruppene.

Gjest frustrert brunette

Det du ønsker, som alle andre, er noen som passer i begge grupper. Men de må være i gruppe 2, det hjelper ikke at de er sexy hvis de er umulige å leve med, ikke trofaste, gode mødre osv.

Men det er dessverre ikke altfor mange jenter som fyller kravene til begge gruppene.

Til PS: Så du mener at det ikke går ann å være sexy OG huslig, god mor osv? Gjelder dette også menn, dvs en sexy, fin type er per def. en utro slask? Hva med han Jon Almås, dødssexy, gift, kan vaske i heimen? Uansett, om det er slik en del menn tenker om kvinner så er det jo greit å vite det...

Annonse

Til PS: Så du mener at det ikke går ann å være sexy OG huslig, god mor osv? Gjelder dette også menn, dvs en sexy, fin type er per def. en utro slask? Hva med han Jon Almås, dødssexy, gift, kan vaske i heimen? Uansett, om det er slik en del menn tenker om kvinner så er det jo greit å vite det...

Det er sikkert mulig, men sjelden.

Pene og sexy menn er ofte drittsekker, noe mange kvinner ikke finner ut før det er for sent.

Dersom en mann vil ha sex første kvelden er han ikke interessert i noe mer. Er han interessert i noe mer vil han ikke ha sex første kvelden.

Sånn tenker vi, men ikke si det til noen....

Tja... ikke godt å gi noen råd da.

Kanskje du bør la gutta bli kjent med deg? Det er trossalt ikke utseende ditt som er avgjørende for om du er koneemne eller ikke.

Egentlig ikke, men mange menn er nok redde for at en veldig pen og sexy kvinne ikke vil være trofast mot dem da hun veldig enkelt kan få en annen (og bedre?) mann. De ser også at hun får mange tilbud, noe som forsterker denne troen.

Gjest mislykket

Vel... kanskje du skal ta initiativ og forsøke noen menn som kan være interessert i deg som kjæreste, ikke som elsker?

Noen kvaliteter du kan se etter:

1) at han vil du skal ta initiativ, eller forventer at du svarer på hans innbydelse til flørt,

2) at han er interessert i din person, ikke bare i din kropp

Du stiller spørsmålet på en måte som kan forstås slik at du ikke har noe å tilby menn annet enn rollen som "elskerinne". Men jeg tror du har mer å by på - du må bare begynne å interessere deg for menn som ønsker seg kjæreste - ikke elskerinne. Kanskje disse mennene ikke fortoner seg som så veldig spennende... ikke vet jeg.

Lykke til!!

Det er sikkert mulig, men sjelden.

Pene og sexy menn er ofte drittsekker, noe mange kvinner ikke finner ut før det er for sent.

Dersom en mann vil ha sex første kvelden er han ikke interessert i noe mer. Er han interessert i noe mer vil han ikke ha sex første kvelden.

Sånn tenker vi, men ikke si det til noen....

Tullprat. Jeg har gjerne sex første kvelden med et kjæresteemne. Kort sagt, jeg har gjerne sex med jenter jeg liker.

Men selvsagt finnes det mange menn med andre ideer. Men man kan ikke generalisere, da går man fort i den fella og prøver å tilpasse seg noe man tror man skal tilpasse seg, og da får man tak i en type som passer til noe man ikke er.

Bedre å være seg selv, ikke bekymre seg for mye og så etter hvert få den typen/jenta man passer til.

Jeg vet ikke hvem du er og hvorfor gutter bare vil ligge med deg og ikke noe mer. Jeg har hatt slike meninger om flere jenter, det er jenter jeg liker men som jeg av en eller annen grunn ikke mener passer til meg. Da er jeg ærlig og forteller det så jeg ikke lurer dem til sengs på falske premisser.

Du skrev i et annet innlegg om usminka med nerdebriller. Briller kan du endre på, og gutter som foretrekker usminka jenter finnes. F.x meg :-) Forfengelige sminkedukker er det siste jeg er interesert i. Som jeg pleier å si, heller ei dame som blir i senga en halvtime ekstra med meg enn ei som bruker en halvtime ekstra foran speilet.

Bare vær den du er og slapp av. Da finner du garantert etter hvert en type som liker deg. Om du stresser, lager problemer, prøver å være en annen osv. da vil du bare tiltrekke deg typer som vil ha deg for en annen grunn. Og det går fort til skogen etter en stund.

Så slapp av, stress ned, vær den du vil være og du vil finne en fyr som digger deg for det.

Egentlig ikke, men mange menn er nok redde for at en veldig pen og sexy kvinne ikke vil være trofast mot dem da hun veldig enkelt kan få en annen (og bedre?) mann. De ser også at hun får mange tilbud, noe som forsterker denne troen.

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Det De sier, Petter, er at De vil ha en dame som er stygg som juling, sånn at hun ikke feier andre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...