Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fått det? Første gang det har skjedd med meg - håper det er siste gangen også. Da jeg kjente orgasmen begynte å bygge seg opp fikk jeg vondt i bakhodet. Kan ikke sammenlignes med en vanlig hodepine. Vi ble nødt for å avbryte fordi det gjorde så vondt! Noen som vet hva dette kan komme av? Har aldri opplevd dette tidligere, og hvis jeg vet hva dette kommer av kan jeg kanskje unngå det i fremtiden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79871-vondt-i-hodet-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et vanlig fenomen so noen opplever av og til, og så vidt jeg vet helt ufarlig. Jeg tror årsaken er ukjent.

Det var omtalt i media for ikke lenge siden, muligens forbindelsem med nye oppdagelser. Men jeg husker ikke detaljer, forhåpentligvis noen andre som gjør det.

Gjest Nordmannen

Dette er et vanlig fenomen so noen opplever av og til, og så vidt jeg vet helt ufarlig. Jeg tror årsaken er ukjent.

Det var omtalt i media for ikke lenge siden, muligens forbindelsem med nye oppdagelser. Men jeg husker ikke detaljer, forhåpentligvis noen andre som gjør det.

Jeg hadde akkurat det du beskriver for vel ett år siden. Ved orgasme eksploderte hodet med en hodepine midt inne i skallen.

Gikk til lege, som sa det ville gå over. Og det gjorde det. Etter 1-2 måned var det borte, og siden ikke kommet igjen.

Men da det stod på var det svært skremmende (aldri mer sex?!) og vondt. Men nå er alt bare bra!

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...