Gå til innhold

hva skjer med tennene mine!?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20 år, som har hatt bulimi siden jeg var 14 og Epilepsi siden jeg var 7.

Det store problemet nå, er hva skal jeg gjøre med tennene mine. hadde jo gratis tannlege ut det året jeg fylte 18, men hva nå. har jo ikke noe emalje igjen på tennene,får lett hull. I tillegg har jeg endel store anfall som gjør at jeg skader tennene mine enda mer. Hva skal jeg gjøre? Har jeg krav på noe støtte?

Det virker nå som om mange kan få støtte til hva som helst nå for tia, men jeg lyver ikke, og har dokumentasjon på forholdene. Er jo sinnsyktdyrt å gå til tannlegen, greier ikke betale det selv nei!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79921-hva-skjer-med-tennene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...