nick Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har bare påpekt e n (bi-) effekt av å barbere "køllen" (som dere kaller det): nemlig at en tar bort et klart maskulint trekk og trekk for kjønnsmodenhet - og fremstår med et utseende som på dette punkt ligner mer på en pur ung gutt. At dere liker dette, stiller jeg meg spørrende til - men jeg fordømmer ingen... Ikke la dette bli en veldig følelsesladet "debatt" - jeg var ikke ute etter å angripe din på dette punkt noe avvikende seksuelle preferanse. M. Du er helt syyyk! La dette bli avslutningen på denne diskusjonen. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-425344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Du er helt syyyk! La dette bli avslutningen på denne diskusjonen. ) ...ja, din usaklighet taler jo for seg selv. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-425372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
claudius Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg har bare påpekt e n (bi-) effekt av å barbere "køllen" (som dere kaller det): nemlig at en tar bort et klart maskulint trekk og trekk for kjønnsmodenhet - og fremstår med et utseende som på dette punkt ligner mer på en pur ung gutt. At dere liker dette, stiller jeg meg spørrende til - men jeg fordømmer ingen... Ikke la dette bli en veldig følelsesladet "debatt" - jeg var ikke ute etter å angripe din på dette punkt noe avvikende seksuelle preferanse. M. Tviler på at de fleste som barberer seg, fokuserer på å se ut som en "unge" der nede. Dessuten er det flere ting som indikerer at man har passert pubertetsalderen. Det er nok andre ting som motiverer barbering. Eks: Hår i munnen ved oralsex, og høyere følsomhetsgrad generellt mv. I tidligere tider har har kjønnsbarbering vært "pop". I andre miljøer setter man høyt, det å beholde allt hår på kroppen feks. ekstreme muslimer. Jeg synes ikke maskulinitet måles i hårtetthet på kroppen. Snarere hva som befinner seg mellom øra. Og det kan man ikke styre selv. Jeg synes at mye hår minner meg om dyr (sjimpanser), og dyr har innstingkter, og ikke tanker. Forøverig gidder jeg ikke å legge meg opp i at andre setter dèt å se ut som en sjimpanse høyt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-426417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Tviler på at de fleste som barberer seg, fokuserer på å se ut som en "unge" der nede. Dessuten er det flere ting som indikerer at man har passert pubertetsalderen. Det er nok andre ting som motiverer barbering. Eks: Hår i munnen ved oralsex, og høyere følsomhetsgrad generellt mv. I tidligere tider har har kjønnsbarbering vært "pop". I andre miljøer setter man høyt, det å beholde allt hår på kroppen feks. ekstreme muslimer. Jeg synes ikke maskulinitet måles i hårtetthet på kroppen. Snarere hva som befinner seg mellom øra. Og det kan man ikke styre selv. Jeg synes at mye hår minner meg om dyr (sjimpanser), og dyr har innstingkter, og ikke tanker. Forøverig gidder jeg ikke å legge meg opp i at andre setter dèt å se ut som en sjimpanse høyt. Du har helt rett i at barbering av mannens kjønnsorganer (og nærliggende områder) ikke er ukjent. Man vet at dette har vært vanslig innen pedofile og homofile miljøer. Effekten av å fjerne et opplagt postpubertært trekk til fordel for et prepubertært trekk kan man ikke se bort fra. Jeg vil tro at evt. motstand mot denne type "frisering" er at man ikke ønsker å ta bort tegn på at en er mann og ikke gutt. Men her er selvsagt smaken forskjellig. Jeg registrerer at du foretrekker det pre-pubertære i denne omgang. Sikkert ikke noe galt i det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-427139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Tviler på at de fleste som barberer seg, fokuserer på å se ut som en "unge" der nede. Dessuten er det flere ting som indikerer at man har passert pubertetsalderen. Det er nok andre ting som motiverer barbering. Eks: Hår i munnen ved oralsex, og høyere følsomhetsgrad generellt mv. I tidligere tider har har kjønnsbarbering vært "pop". I andre miljøer setter man høyt, det å beholde allt hår på kroppen feks. ekstreme muslimer. Jeg synes ikke maskulinitet måles i hårtetthet på kroppen. Snarere hva som befinner seg mellom øra. Og det kan man ikke styre selv. Jeg synes at mye hår minner meg om dyr (sjimpanser), og dyr har innstingkter, og ikke tanker. Forøverig gidder jeg ikke å legge meg opp i at andre setter dèt å se ut som en sjimpanse høyt. Du har helt rett i at barbering av mannens kjønnsorganer (og nærliggende områder) ikke er ukjent. Man vet at dette har vært vanslig innen pedofile og homofile miljøer. Effekten av å fjerne et opplagt postpubertært trekk til fordel for et prepubertært trekk kan man ikke se bort fra. Jeg vil tro at evt. motstand mot denne type "frisering" er at man ikke ønsker å ta bort tegn på at en er mann og ikke gutt. Men her er selvsagt smaken forskjellig. Jeg registrerer at du foretrekker det pre-pubertære i denne omgang. Sikkert ikke noe galt i det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-428522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Tviler på at de fleste som barberer seg, fokuserer på å se ut som en "unge" der nede. Dessuten er det flere ting som indikerer at man har passert pubertetsalderen. Det er nok andre ting som motiverer barbering. Eks: Hår i munnen ved oralsex, og høyere følsomhetsgrad generellt mv. I tidligere tider har har kjønnsbarbering vært "pop". I andre miljøer setter man høyt, det å beholde allt hår på kroppen feks. ekstreme muslimer. Jeg synes ikke maskulinitet måles i hårtetthet på kroppen. Snarere hva som befinner seg mellom øra. Og det kan man ikke styre selv. Jeg synes at mye hår minner meg om dyr (sjimpanser), og dyr har innstingkter, og ikke tanker. Forøverig gidder jeg ikke å legge meg opp i at andre setter dèt å se ut som en sjimpanse høyt. Du har helt rett i at barbering av mannens kjønnsorganer (og nærliggende områder) ikke er ukjent. Man vet at dette har vært vanslig innen pedofile og homofile miljøer. Effekten av å fjerne et opplagt postpubertært trekk til fordel for et prepubertært trekk kan man ikke se bort fra. Jeg vil tro at evt. motstand mot denne type "frisering" er at man ikke ønsker å ta bort tegn på at en er mann og ikke gutt. Men her er selvsagt smaken forskjellig. Jeg registrerer at du foretrekker det pre-pubertære i denne omgang. Sikkert ikke noe galt i det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-429905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Tviler på at de fleste som barberer seg, fokuserer på å se ut som en "unge" der nede. Dessuten er det flere ting som indikerer at man har passert pubertetsalderen. Det er nok andre ting som motiverer barbering. Eks: Hår i munnen ved oralsex, og høyere følsomhetsgrad generellt mv. I tidligere tider har har kjønnsbarbering vært "pop". I andre miljøer setter man høyt, det å beholde allt hår på kroppen feks. ekstreme muslimer. Jeg synes ikke maskulinitet måles i hårtetthet på kroppen. Snarere hva som befinner seg mellom øra. Og det kan man ikke styre selv. Jeg synes at mye hår minner meg om dyr (sjimpanser), og dyr har innstingkter, og ikke tanker. Forøverig gidder jeg ikke å legge meg opp i at andre setter dèt å se ut som en sjimpanse høyt. Du har helt rett i at barbering av mannens kjønnsorganer (og nærliggende områder) ikke er ukjent. Man vet at dette har vært vanslig innen pedofile og homofile miljøer. Effekten av å fjerne et opplagt postpubertært trekk til fordel for et prepubertært trekk kan man ikke se bort fra. Jeg vil tro at evt. motstand mot denne type "frisering" er at man ikke ønsker å ta bort tegn på at en er mann og ikke gutt. Men her er selvsagt smaken forskjellig. Jeg registrerer at du foretrekker det pre-pubertære i denne omgang. Sikkert ikke noe galt i det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-431288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
claudius Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du har helt rett i at barbering av mannens kjønnsorganer (og nærliggende områder) ikke er ukjent. Man vet at dette har vært vanslig innen pedofile og homofile miljøer. Effekten av å fjerne et opplagt postpubertært trekk til fordel for et prepubertært trekk kan man ikke se bort fra. Jeg vil tro at evt. motstand mot denne type "frisering" er at man ikke ønsker å ta bort tegn på at en er mann og ikke gutt. Men her er selvsagt smaken forskjellig. Jeg registrerer at du foretrekker det pre-pubertære i denne omgang. Sikkert ikke noe galt i det! "Registrerer at du foretrekker det prepubertale" Slike beskyldninger bør du holde deg for god til å komme med. Personelig foretrekker jeg hunkjønn i min egen aldersgruppe dvs i slutten av de 30. Jeg fokuserer ikke på "yngre " what so ever. Om du digger damer/menn som ser ut som en neandertaler -så vær så god. Kom bare ikke her å beskyld folk for å være pedofile fordi de liker barberte kjønn. Det blir for dumt. Foreslår at du leser litt i boka til Gro Isacsen. -Under barbering... En ting er å si at man er uenig...helt OK, men slike meldinger som du kommer med indikerer en hel del om deg! C. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-427439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
claudius Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du har helt rett i at barbering av mannens kjønnsorganer (og nærliggende områder) ikke er ukjent. Man vet at dette har vært vanslig innen pedofile og homofile miljøer. Effekten av å fjerne et opplagt postpubertært trekk til fordel for et prepubertært trekk kan man ikke se bort fra. Jeg vil tro at evt. motstand mot denne type "frisering" er at man ikke ønsker å ta bort tegn på at en er mann og ikke gutt. Men her er selvsagt smaken forskjellig. Jeg registrerer at du foretrekker det pre-pubertære i denne omgang. Sikkert ikke noe galt i det! "Registrerer at du foretrekker det prepubertale" Slike beskyldninger bør du holde deg for god til å komme med. Personelig foretrekker jeg hunkjønn i min egen aldersgruppe dvs i slutten av de 30. Jeg fokuserer ikke på "yngre " what so ever. Om du digger damer/menn som ser ut som en neandertaler -så vær så god. Kom bare ikke her å beskyld folk for å være pedofile fordi de liker barberte kjønn. Det blir for dumt. Foreslår at du leser litt i boka til Gro Isacsen. -Under barbering... En ting er å si at man er uenig...helt OK, men slike meldinger som du kommer med indikerer en hel del om deg! C. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-428822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
claudius Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du har helt rett i at barbering av mannens kjønnsorganer (og nærliggende områder) ikke er ukjent. Man vet at dette har vært vanslig innen pedofile og homofile miljøer. Effekten av å fjerne et opplagt postpubertært trekk til fordel for et prepubertært trekk kan man ikke se bort fra. Jeg vil tro at evt. motstand mot denne type "frisering" er at man ikke ønsker å ta bort tegn på at en er mann og ikke gutt. Men her er selvsagt smaken forskjellig. Jeg registrerer at du foretrekker det pre-pubertære i denne omgang. Sikkert ikke noe galt i det! "Registrerer at du foretrekker det prepubertale" Slike beskyldninger bør du holde deg for god til å komme med. Personelig foretrekker jeg hunkjønn i min egen aldersgruppe dvs i slutten av de 30. Jeg fokuserer ikke på "yngre " what so ever. Om du digger damer/menn som ser ut som en neandertaler -så vær så god. Kom bare ikke her å beskyld folk for å være pedofile fordi de liker barberte kjønn. Det blir for dumt. Foreslår at du leser litt i boka til Gro Isacsen. -Under barbering... En ting er å si at man er uenig...helt OK, men slike meldinger som du kommer med indikerer en hel del om deg! C. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-430205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
claudius Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du har helt rett i at barbering av mannens kjønnsorganer (og nærliggende områder) ikke er ukjent. Man vet at dette har vært vanslig innen pedofile og homofile miljøer. Effekten av å fjerne et opplagt postpubertært trekk til fordel for et prepubertært trekk kan man ikke se bort fra. Jeg vil tro at evt. motstand mot denne type "frisering" er at man ikke ønsker å ta bort tegn på at en er mann og ikke gutt. Men her er selvsagt smaken forskjellig. Jeg registrerer at du foretrekker det pre-pubertære i denne omgang. Sikkert ikke noe galt i det! "Registrerer at du foretrekker det prepubertale" Slike beskyldninger bør du holde deg for god til å komme med. Personelig foretrekker jeg hunkjønn i min egen aldersgruppe dvs i slutten av de 30. Jeg fokuserer ikke på "yngre " what so ever. Om du digger damer/menn som ser ut som en neandertaler -så vær så god. Kom bare ikke her å beskyld folk for å være pedofile fordi de liker barberte kjønn. Det blir for dumt. Foreslår at du leser litt i boka til Gro Isacsen. -Under barbering... En ting er å si at man er uenig...helt OK, men slike meldinger som du kommer med indikerer en hel del om deg! C. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-431588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er mye bedre å slikke en som er barbert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-427444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er mye bedre å slikke en som er barbert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-428827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er mye bedre å slikke en som er barbert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-430210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er mye bedre å slikke en som er barbert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-431593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 "Registrerer at du foretrekker det prepubertale" Slike beskyldninger bør du holde deg for god til å komme med. Personelig foretrekker jeg hunkjønn i min egen aldersgruppe dvs i slutten av de 30. Jeg fokuserer ikke på "yngre " what so ever. Om du digger damer/menn som ser ut som en neandertaler -så vær så god. Kom bare ikke her å beskyld folk for å være pedofile fordi de liker barberte kjønn. Det blir for dumt. Foreslår at du leser litt i boka til Gro Isacsen. -Under barbering... En ting er å si at man er uenig...helt OK, men slike meldinger som du kommer med indikerer en hel del om deg! C. Det er du som tolker meg dithen at jeg skulle indikere at du hadde pedofile trekk... en slik tolkning er så urimelig at jeg ikke trenger kommentere den. Det eneste jeg har sagt er at det ikke er uinteressant at visse mennesker foretrekker det pre-pubertære mht. til hårvekst nedentil. M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-427536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 "Registrerer at du foretrekker det prepubertale" Slike beskyldninger bør du holde deg for god til å komme med. Personelig foretrekker jeg hunkjønn i min egen aldersgruppe dvs i slutten av de 30. Jeg fokuserer ikke på "yngre " what so ever. Om du digger damer/menn som ser ut som en neandertaler -så vær så god. Kom bare ikke her å beskyld folk for å være pedofile fordi de liker barberte kjønn. Det blir for dumt. Foreslår at du leser litt i boka til Gro Isacsen. -Under barbering... En ting er å si at man er uenig...helt OK, men slike meldinger som du kommer med indikerer en hel del om deg! C. Det er du som tolker meg dithen at jeg skulle indikere at du hadde pedofile trekk... en slik tolkning er så urimelig at jeg ikke trenger kommentere den. Det eneste jeg har sagt er at det ikke er uinteressant at visse mennesker foretrekker det pre-pubertære mht. til hårvekst nedentil. M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-428919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 "Registrerer at du foretrekker det prepubertale" Slike beskyldninger bør du holde deg for god til å komme med. Personelig foretrekker jeg hunkjønn i min egen aldersgruppe dvs i slutten av de 30. Jeg fokuserer ikke på "yngre " what so ever. Om du digger damer/menn som ser ut som en neandertaler -så vær så god. Kom bare ikke her å beskyld folk for å være pedofile fordi de liker barberte kjønn. Det blir for dumt. Foreslår at du leser litt i boka til Gro Isacsen. -Under barbering... En ting er å si at man er uenig...helt OK, men slike meldinger som du kommer med indikerer en hel del om deg! C. Det er du som tolker meg dithen at jeg skulle indikere at du hadde pedofile trekk... en slik tolkning er så urimelig at jeg ikke trenger kommentere den. Det eneste jeg har sagt er at det ikke er uinteressant at visse mennesker foretrekker det pre-pubertære mht. til hårvekst nedentil. M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-430302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 "Registrerer at du foretrekker det prepubertale" Slike beskyldninger bør du holde deg for god til å komme med. Personelig foretrekker jeg hunkjønn i min egen aldersgruppe dvs i slutten av de 30. Jeg fokuserer ikke på "yngre " what so ever. Om du digger damer/menn som ser ut som en neandertaler -så vær så god. Kom bare ikke her å beskyld folk for å være pedofile fordi de liker barberte kjønn. Det blir for dumt. Foreslår at du leser litt i boka til Gro Isacsen. -Under barbering... En ting er å si at man er uenig...helt OK, men slike meldinger som du kommer med indikerer en hel del om deg! C. Det er du som tolker meg dithen at jeg skulle indikere at du hadde pedofile trekk... en slik tolkning er så urimelig at jeg ikke trenger kommentere den. Det eneste jeg har sagt er at det ikke er uinteressant at visse mennesker foretrekker det pre-pubertære mht. til hårvekst nedentil. M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79944-barbert-k%C3%B8lle/page/2/#findComment-431685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.