Gå til innhold

Romantikk = levende lys og blomster??

Anbefalte innlegg

Men er det ikke rart at da at kvinner "alltid" skal definere hva som er riktig innen romantikk?

Hvor ofte gjør kvinner noe som for dem ikke er romantisk og naturlig for mannen sin? Fordi det er slikt han liker.

Det gjelder selvsagt begge veier, men i dette tilfellet snakket vi om mannens forsøk på romantikk overfor kvinnen.

Fortsetter under...

Å det er da mer enn nok av menns romantikk. Vi kvinner er jo mer romantiske enn jeg har ant. I går var jeg dritromantisk da jeg stod og stekte pannekaker i en time mens han så på fotball.Jeg hater pannekaker, og det er noe herk å lage, men romantisk som jeg tydeligvis er serverte jeg ham under kampen og pella meg inn på kjøkkenet innimellom. Hva klager du for? Dere får jo så mye romantikk som bare faen. Vi derimot...Han gjør sjelden noe for meg. Så har jeg heller ikke hatt lyst på han det siste året....Skal vi ikke få våre behov dekket bare fordi du og dere synes de er tåpelige og fjollete? Hvorfor skal vi tilpasse oss dere alltid?

Dere kan få dekket deres behov hvis vi får dekket våre behov.

Det jeg klager på er vel at ingen serverer meg pannekaker når jeg ser fotball.

Selv gjør jeg masse for dama, både levende lys og hele greia. Og det er ikke fordi jeg har noen større sans for slikt.

Det som er viktig er vel å være obs på hverandres behov og ta hensyn ti det. Hvis det er viktig for deg å se på fotballkamp skulle det bare mange at du ikke skulle få lov til det. Men ikke kom her og kall akkurat det for romantikk ..... *S*

Det er viktig å finne på noe koselig sammen - men det bør jo være noe begge liker. Ikke noe som den ene gjør bare fordi han føler seg forpliktet eller kommandert til det. Finner man noe sånt blir det romantisk. Trenger ikke å være det opplegget man har skissert her - selv om det høres flott ut.

Nå sier du akkurat det jeg prøvde å få fram. Kvinner klarer ikke å se menns romantiske ting som romantiske. Fordi de ikke er romantiske for dere.

Kan dere ikke akseptere at vi har en annen oppfatning av hva romantikk er?

For oss er det ikke levende lys og roser osv. Ikke "slikt" i en mildere form heller. Det er deres romantikk.

Og så lenge dere ikke klarer å innse hva vi vil ha så vil vi neppe være særlig interessert i å oppfylle deres romantiske fantasier.

Nå sier du akkurat det jeg prøvde å få fram. Kvinner klarer ikke å se menns romantiske ting som romantiske. Fordi de ikke er romantiske for dere.

Kan dere ikke akseptere at vi har en annen oppfatning av hva romantikk er?

For oss er det ikke levende lys og roser osv. Ikke "slikt" i en mildere form heller. Det er deres romantikk.

Og så lenge dere ikke klarer å innse hva vi vil ha så vil vi neppe være særlig interessert i å oppfylle deres romantiske fantasier.

Jeg klarer meg helt utmerket uten romantisk fiksfakseri fra menn. Men praktisk hjelp og støtte setter jeg pris på, og gir det samme selv også.

Dessuten er det en selvfølge at han skal få se fotballkampen sin med øl og chips hvis han ønsker det. Jeg har også mine favorittprogrammer.

Det som er viktig er vel å være obs på hverandres behov og ta hensyn ti det. Hvis det er viktig for deg å se på fotballkamp skulle det bare mange at du ikke skulle få lov til det. Men ikke kom her og kall akkurat det for romantikk ..... *S*

Det er viktig å finne på noe koselig sammen - men det bør jo være noe begge liker. Ikke noe som den ene gjør bare fordi han føler seg forpliktet eller kommandert til det. Finner man noe sånt blir det romantisk. Trenger ikke å være det opplegget man har skissert her - selv om det høres flott ut.

Jeg så en fotballkamp sammen med kjæresten min og han syntes det var noe av det snilleste jeg har gjort for han. Så kom ikke her og si at fotball ikke er romantisk ;)

Jeg så en fotballkamp sammen med kjæresten min og han syntes det var noe av det snilleste jeg har gjort for han. Så kom ikke her og si at fotball ikke er romantisk ;)

ok - kanskje vi skal se det fra mannens side - synes han det er romantisk så kan vi gjøre det .

Jeg er så heldig at jeg liker fotball - så for meg er det ikke noe problem uansett. Kanskje problem for ingen gidder/ har tid til å å hente øllen .... *S*

Annonse

Interessant emne, så jeg spurte min venn. Han er i midten av de 40.

Hans svar:

Den som mener alle menn syntes fotball er romantikk, må snakke for seg selv.

Romantikk er masse, lys, blomster, lapper, mail osv.

Men det å plutselig gi et kyss når en går forbi hverandre kan også være veldig romantisk.

Så jeg har kanskje kapret en skikkelig " gammeldags romantiker" jeg da?

Til det med fotball og bli servert øl fnøs han av....det var ok og koselig nok det, men det var absorlutt ikke romantisk, for romantikken omfattet de to som var glad i hverandre på en litt annen måte enn det.

He-he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...