Gå til innhold

Lykke til alle sammen!

Gjest Bamsegutt (stikker innom av og til)

Anbefalte innlegg

Gjest Bamsegutt (stikker innom av og til)

Heisann!

Min kone og jeg har vært innom dette forumet i flere år nå, og har endelig lykkes med ivf. Hun er nå snart 14 uker på vei. Det har kostet oss masse slit (som dere jo kjenner til selv) og ett forsøk som endte i en spontanabort.

Det jeg vil si til dere som fremdeles prøver er rett og slett: -"IKKE gi opp!!". Jeg vet hvordan dere sliter med egginsetting, uthenting, sprøyter, tester, osv. osv., Men tenkt den dagen dere tester positivt, og det attpåtil går veien! Da vil alt slitet være glemt, og dere vil få fornyet styrke! Verden vil atter en gang smile til dere, og det øsende regnværet vil ikke være SÅ ille... Så får det heller være at noen av dere vil ha en særdeles underlig apetitt i noen måneder...;-)

Ønsker dere alle lykke til videre!!! Ser frem til å lese om alle forsøkene som ender med suksess!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80016-lykke-til-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...