Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 hvordan ville dere reagert dersom en jente stod å presset rompa si i din rompe på dansegulvet flere ganger per kveld, og flere kvelder etter hverandre.. jeg er selv jente. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Det hadde jeg tatt som et kompliment. 0 Siter
Anna Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Jeg ville i likhet med "SierDuDet", tatt det hele som et kompliment. Hvis jenta var attraktiv, ville jeg kanskje ha spurt henne om hun ville være med meg hjem for å se på frimerke-samlingen min også 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Tja... jeg tror jeg hadde syntes det var litt ekkelt. Men jeg er ikke homofil. SDD ville storkost seg - og ut fra hans seksualitet synes vel det rimelig. Du får vel kjenne etter selv - hva DU synes... M. 0 Siter
Spenning Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Det hadde jeg tatt som et kompliment. Vi trenger flere av de jentene? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Vi trenger flere av de jentene? Jo flere jo bedre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.