Gjest ikke akkurat nå... Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg har hatt blødninger i fire uker, de stopper opp en dag eller to, før de kommer tilbake ved fysisk anstrengelse av moderat type, som f.eks å bære handleposer eller løfte vogna på toget. I tillegg har jeg de siste dagene følt en smerte i venstre side, ved eggstokken omtrent. Blødningene består av rent, friskt blod, uten tilblanding av slim, men med små koagula-klumper. Legene mente først det kunne være rester etter en abort, men det er usikkert. Ny ul og evt. utskrapning står for tur, men jeg bekymrer meg over kreft, da jeg er disponibel. Jeg har de siste 10 årene tatt celleprøver opptil 2 ganger i året i en periode, og ikke sjeldnere enn 1 gang i året, det har vært celleforandringer tidligere, i tillegg til cyster opptil størrelsen på en grapefrukt. Cystene har imidlertid sprukket av seg selv. Jeg har tidligere røkt, og jeg har brukt p-piller i noen år. Jeg har født tre barn. Noen som har hatt eggstokk-/livmorkreft som kjenner igjen noen symptomer, hvilke prøver skal jeg be legen ta? Jeg har brukt samme lege i 11 år, men etter den nye ordningen med fastlege ble det til at jeg kontaktet sykehuset når jeg trengte lege på dette området, så jeg føler meg slett ikke trygg på å bli tatt på alvor når de ikke kjenner min tidligere historie... Og jeg har i tillegg flyttet, så jeg ville hatt 1,5t. reisevei èn vei til den legen jeg brukte før, slik at jeg må benytte sykehuslegen, iallefall i denne omgang... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80048-eggstokk-kreft-erfaringersymptomer-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.