Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg :-)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ser det er mange nye nick her inne, men noen gamle er det jo også (desverre).

Tenkte jeg fikk komme med en liten oppdatering, lenge siden sist. Til dere som ikke kjenner meg har jeg hatt 2 inseminasjoner og 2 ivf forsøk. Ble gravid på begge ivf forsøkene, men mistet første gang. Andre gang satt det!!! :-)

Jeg er nå 22 uker på vei med tvillinger i magen. En liten jente og en liten gutt. Jackpot ;-)

Formen har vært opp og ned, men nå er den ganske bra. I dag ihvertfall. Føler jeg ikke kan klage for mye heller... Har jo sliti så for å komme hit, så da kan jeg jo ikke klage :-) Klarer ikke helt å ta det så med ro som jeg skal. Er sykemeldt ut svangerskapet siden jeg bærer på to. Hadde blødninger i starten som var ganske skremmende. Det viste seg å være blodansamlinger i livmoren, men etter nok hvile forsvant det. Og har vært borte siden. Gikk på Fragmin til jeg var over abortfaren. Deilig å slippe de sprøytene i magen hver dag.

Og nå gleder vi oss til å treffe de to gulla!

Jeg er innom for å se hvordan det går med dere, og jeg er glad "stemningen" har blitt bedre :-) Jeg krysser fingrene for dere alle sammen XXX Det er et slit mens det står på, men herregud det er verdt det! Så stå på jenter!

Stor klem med masse blått støv fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80066-en-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei becca72! Så fint at alt går bra med deg og gullene dine!! Maks uttelling på deg, gutt og jente, så utrolig moro!

Med meg og Ola32 går det også veldig bra!! Har ikke oppdatert her inne på en stund, men nå tar jeg sjansen... Jeg må fortsatt ta Fragmin da, du er heldig som slipper! Men, jeg klager ikke! :-)) Er 30 uker på vei med aktiv liten gutt! Termin i midten av januar, og vi gleder oss veldig. Formen er bra, og livet er godt å leve!! Ønsker så sterkt at alle som sliter får oppleve dette.

Lykke til videre!!

Klem fra

Annonse

Hei becca72!

Er ikke så ofte jeg er innom her heller...

Hyggelig med en oppdatering fra deg becca og dine små gull. Ja, det der blir full uttelling skjønner jeg...gutt og jente da gitt!!! Men det hadde vel vært flott dersom det hadde vært to av samme sort også, tenker jeg...

Det går bare bra med meg også...Jeg er nå i 31. uke med ei lita jente sannsynligvis.

Lykke til videre becca72 og alle andre! Vi får håpe vi blåser litt blått støv over alle her inne...

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...