Gå til innhold

Hva betyr dette? Ang sædceller...

Anbefalte innlegg

Gjest alt håp ute eller?

som ikke har retningssans eller noe sånt?

Tror ikke han var helt steril, men de "visste ikke hvor de skulle"?

Kan dette stemme, og er det noe håp da?

Vil prøverør fungere?

Vi får sikkert mere informasjon senere, men jeg er så "forveten"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80079-hva-betyr-dette-ang-s%C3%A6dceller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva de mener, men det jeg vet er at ved ICSI kun trengs 1 sædcelle til å befrukte ett egg. Legene er flinke til å plukke ut de beste sædcellene ved prøverørsforsøk.

Lykke til !!

NEI!,alt håp er ikke ute!!! Brumla har helt rett, det er for "slike som dere" ICSI er metoden!!!!

Håperdet vil gå greit for dere, lykke til!!!

Hilsen en "ICSIER"

Hei på dere :-)

Spurte faktisk en del om dette på sykehuset torsdag.

Hos enkelte, f.eks. oss, slipper de mange sædceller sammen med egget. Egget blir da befruktet av seg selv. Dette kunne de gjøre fordi min mann har god sædkvalitet.

Hvis mannen ikke har god sædkvalitet, -noe som er tilfelle hos dere, hjelper de sædcellen inn i egget. Det er derfor ikke noe problem at "de ikke finner veien".

Lykke til videre :))))

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...