Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leste litt mer nøye på innlegge ditt i dag og ble glad!

Jeg hadde middagsbesøk på Fredag av venninen min som nettopp har gått igjenom første forsøk.(men positivt svar på Onsdag)

Det va godt å ha noen å prate med etter alt dette!

Så jeg beklager at jeg kom inn så seint og skremte dere!

SKAL IKKE SKJE IGJEN!hehe

Jeg lurte på når du hadde

din test dag?Jeg har min den 14.Det er på en Torsdag,så jeg lurte på om jeg skulle vente til Fredag,så jeg slapp å gå på jobb etter på.....

Har ellers en følelse av noe i magen...Klare ikke å forklare følelsen...Men ikke en vanlig tilstand som jeg har kjent før...Så dette er spennende!

Håper de fester seg hos oss!

Klæmma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80092-v%C3%A6ren-74/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp :-))

Jeg våknet i morrest med "mensensmerter". Vet ikke helt hverfor eller hva det kan være. Kan nok være at det er litt ømt etter egguttaket enda!

Ellers føler jeg at jeg er litt tullerusk. Tar meg selv i å snakke til magen. Sier sprøe ting som "nå må dere holde dere der da" eller stiller spørsmål om de er der enda. Må le litt av meg selv.

Går hele tiden å kjenner etter om jeg føler meg annerledes. Har "sting" på høyre side i magen noen ganger???

Tar du progestankapsler?

Sykepleieren sa at det kunne komme graviditetssymptomer av dem. Det kan også komme blødninger, uten at dette er farlig. Uansett er det godt å være forberedt.

Vi får bare håpe at embyroene våre fester seg.

Vi snakkes.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80092-v%C3%A6ren-74/#findComment-419582
Del på andre sider

væren-74 skrev (På 3.11.2002 den 16.32):

Hei og hopp :-))

Jeg våknet i morrest med "mensensmerter". Vet ikke helt hverfor eller hva det kan være. Kan nok være at det er litt ømt etter egguttaket enda!

Ellers føler jeg at jeg er litt tullerusk. Tar meg selv i å snakke til magen. Sier sprøe ting som "nå må dere holde dere der da" eller stiller spørsmål om de er der enda. Må le litt av meg selv.

Går hele tiden å kjenner etter om jeg føler meg annerledes. Har "sting" på høyre side i magen noen ganger???

Tar du progestankapsler?

Sykepleieren sa at det kunne komme graviditetssymptomer av dem. Det kan også komme blødninger, uten at dette er farlig. Uansett er det godt å være forberedt.

Vi får bare håpe at embyroene våre fester seg.

Vi snakkes.

Klem fra

Sting i høyre side?

Det er vel tegn på at det fester seg?*håpe*

Kjenner ikke sånt æ.....

Men jeg går på progen æ og ja..

Snakker til magen æ og ja...Hehe...Mannen min og...:)

huff...Katti hva test dagen din?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80092-v%C3%A6ren-74/#findComment-419657
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...