Gå til innhold

Innsetting for Alfa i morgen?

Anbefalte innlegg

alfaomega1365380363

Hei

Dere som husker meg.Vi gamle i gamet er ikke så aktive mellom forsøkene. Mentalt er det viktig å tenke på andre ting i livet når man har fått så mange skuffelser på dette området.

Skal sette inn i morgen hvis egget mitt har overlevd. Et sjokk denne gangen at fremdriften og eggutviklingen ikke har vært som de andre gangene. Kun 3 egg ut og 1 som overlevde 1. døgn. Vet ikke omdet ha noe med at jeg har vært fryktelig forkjølet og syk. Eggene bråmodnet, så jeg satte langt færre sprøyter enn nomalt. Får vite kl 09 i morgne om egget har overlevd og jeg kan sette inn. Vi ønsker oss tvillinger så vi følte i gå at vi hadde mistet 1 allerede. Flott å lese at det ahr gått bra med SATS og en rekke av dere andre "gamle".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80100-innsetting-for-alfa-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...