Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 jeg skal treffe typen min til helga,og ønsker å sende en opphissende sms til han på fredag morgen. Har noen der ute forslag til noe "frekkt&freidig"? Noe som rimer eller ikke.Vet ikke hva en mann liker å få i en melding .. Alt av intresse.Jeg er ikke så flink til å finne på sånnt selv.. 0 Siter
Amiga Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Det beste er om du skriver noe som kommer helt naturlig fra deg selv og ikke noe andre har diktet opp. :-) 0 Siter
Gjest swiften Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 "Jeg lengter.. det gjør munnen min og..." 0 Siter
nick Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Roser er røde, fioler er blå, jeg er våt i fitta mi, og trenger deg nå! 0 Siter
Gjest Juana Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Du frister, du er stiv, og jeg vet du er god. Jeg setter min våte munn mot din herlighet, småbiter og suger. Åhh hvor jeg elsker det.... 0 Siter
Gjest Juana Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hei,var det du som ringte? Kan ikke ta mob. for den er limt fast på innsiden av trusa, med vibratoren på. Men for all del: Bare ring ! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Roser er røde, fioler er blå. Pikken din er middels, og jeg vl ha den nå!!! 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Jeg sendte denne til mannen min en vårdag i april mens snøen lavet ned utenfor: Det er bedre med din i min enn vår i luften! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Roser er røde, fioler er blå. Pikken din er middels, og jeg vl ha den nå!!! "pikken din er middels"? det kan vel umulig være no sjakktrekk å skrive? hehe, spespielt ikke i disse tider, da nesten ingen lider av prestasjonsangst og redsel for at man ikke skal strekke til... 0 Siter
Gjest (-Riks)klysa Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 " I have a misson for you: Rip of my clothes, throw me on the floor, lick me, pet me, spank me, tie me up, fuck me, make me come. Mission imposible?" 0 Siter
Gjest sisyfos Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Dette var jo morsomt!!! Det forundrer meg litt at det ser ut til å være mange quinder som svarer på ditt innlegg, derfor så trår jeg til som mann, iler til med mitt forslag. Som for øvrig ikke er noe forslag. Jeg har nemlig sansen for den her som sa at det ikke finnes fasit, du må gjøre det som er mest naturlig for deg, slik du kjenner typen din, slik HAN blir opphisset av. Generelt blir jo vi menn UTROLIG kåte av å høre ord som inneholder tunge, lepper, kysse, klinekysse, sleike, etc. Du kan jo f.eks si til han at han skal få BADE i deg, det tror jeg vil sette han ut!! :-)) 0 Siter
Gjest saara Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 "pikken din er middels"? det kan vel umulig være no sjakktrekk å skrive? hehe, spespielt ikke i disse tider, da nesten ingen lider av prestasjonsangst og redsel for at man ikke skal strekke til... Så sant så sant.. ;-))) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 "pikken din er middels"? det kan vel umulig være no sjakktrekk å skrive? hehe, spespielt ikke i disse tider, da nesten ingen lider av prestasjonsangst og redsel for at man ikke skal strekke til... Ja, jeg kjørte en noe orginial vri på den der. Jeg kunne også skrvet: Fioler er røde, roser er blå, pikken din er kjempesøt, og det er du og. 0 Siter
Carlina Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 " I have a misson for you: Rip of my clothes, throw me on the floor, lick me, pet me, spank me, tie me up, fuck me, make me come. Mission imposible?" Wow....den må jeg bare prøve!!!!!!!!!!!!!! he he he 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Wow....den må jeg bare prøve!!!!!!!!!!!!!! he he he Den har jeg prøvd. Husker veldig godt at jeg fikk meget klart svar tilbake da: "Mission Possible!!!!!" ;-) 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Den har jeg prøvd. Husker veldig godt at jeg fikk meget klart svar tilbake da: "Mission Possible!!!!!" ;-) ikke sant, hu kunne faen knapt reise seg av senga når jeg ferdig med'a... fikk aldri den meldiga igjen :-( men hu var fornøydi alle fall... 0 Siter
minx1365380415 Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Roser er røde, fioler er blå. Pikken din er middels, og jeg vl ha den nå!!! Vet ikke om typen hadde ledd eller blitt fornærmet av den der du.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.