Gå til innhold

erfaringer om rugetiden?

Anbefalte innlegg

Gjest håpfull

I dag er min 12 rugedag etter (etter egguttak) og nå gjenner jeg virkelig hvor lange dagene er. Får rett og slett ikke gjort noe som helst, bortsett fra å være inne på doktor online:)

Er litt engstelig akkurat nå..

Jeg har sååå ømme bryster og ved vårt forrige forsøk endte dette opp i en menstruasjon..sukk

Hva slags symptomer har dere andre hatt underveis? Vet jo egentlig at jeg ikke burde lete symptomer, men er det virkelig mulig å la være? (spesielt når man ikke kan ta to skritt uten at man kjenner det;)

Har kjempelyst til å stor-innkjøpe clearblue men det er vel litt i tidligste laget? Skal egentlig teste på søn 10/11.

Ved forrige forsøk kom mensen bare to dager før testing...

Håper noen vil dele noen erfaringer!

Vil ellers gratulere alle gravide og ønske lykke til, til alle oss andre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80191-erfaringer-om-rugetiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare hatt ett ivf-forsøk, og jeg hadde ikke så mye symptomer underveis.

Brystene var ganske ømme, og ca en uke etter innsetting fikk jeg mensmurringer som varte i hvert fall en ukes tid, muligens noe lenger. Andre symptomer hadde jeg ikke.

Første gravitest, 14 dager etter innsetting var bittelittegrann positiv, med skyggestrek som jeg nesten trodde jeg innbilte meg. Test nr 2, noen dager senere, var helt klar; 2 knallblå.

Resultatet; ei nydelig jente som nærmer seg 2 1/2 år!

Jeg har bare hatt ett ivf-forsøk, og jeg hadde ikke så mye symptomer underveis.

Brystene var ganske ømme, og ca en uke etter innsetting fikk jeg mensmurringer som varte i hvert fall en ukes tid, muligens noe lenger. Andre symptomer hadde jeg ikke.

Første gravitest, 14 dager etter innsetting var bittelittegrann positiv, med skyggestrek som jeg nesten trodde jeg innbilte meg. Test nr 2, noen dager senere, var helt klar; 2 knallblå.

Resultatet; ei nydelig jente som nærmer seg 2 1/2 år!

Sender deg en link som du kan se på:

http://www.snartgravid.com/html/tegn.asp

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...