monsina Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Gratulerer med dagen, kake i magen! :-))) 0 Siter
Carlina Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Når har du tenkt å legge meg til bursdagslista di da??? Grattis med dagen Amber!! 0 Siter
Amiga Skrevet 4. november 2002 Forfatter Skrevet 4. november 2002 Når har du tenkt å legge meg til bursdagslista di da??? Grattis med dagen Amber!! Kom med datoen da! :-) 0 Siter
Carlina Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Kom med datoen da! :-) 9 mars!! Wiiii!!! 0 Siter
birdie Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Den vil jeg også være med på! Håper Ingrid er i godt humør i dag, da! ;o) Hæppi, hæppi!! 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Gratulerer med dagen, kake i magen! :-))) Tusen takk! Kaken smakte deilig, den :-) Mann og barn bakte kake mens jeg var på jobb på lørdag... 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Når har du tenkt å legge meg til bursdagslista di da??? Grattis med dagen Amber!! Tusen takk! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Den vil jeg også være med på! Håper Ingrid er i godt humør i dag, da! ;o) Hæppi, hæppi!! Tusen takk! :-) Ingrid har vært i ordentlig kosehumør idag, og da hun fikk kake til kveldsmat gikk smilet nesten rundt... 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Tusen takk! :-) Så koselig å se gratulasjonene da jeg logget meg på og tittet innom meldinger! 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Grattis med dagen, amber sun! :-) Tusen takk! :-) Nå er jeg 29, og det har jeg tenkt å feire igjen og igjen hver år fremover. Dermed blir jeg vel egentlig aldri eldre enn 29, gjør jeg vel? Så slipper jeg å runde det fryktede, neste tallet... ;-) 0 Siter
Line Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Gratulerer fra meg også! Håper du har hatt en fin dag! Klem fra 0 Siter
amber sun Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gratulerer fra meg også! Håper du har hatt en fin dag! Klem fra Tusen takk :-) Dagen ble kjempefin, den. Feiret litt på søndagen, blant annet med tur til Sognsvann i fantastisk solskinn, kuldegrader og med skikkelig vakker høststemning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.