tooty Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg har nylig truffet en flott mann og er vel på vei til å bevege meg inn i et forhold, om jeg ikke er der allerede. Vi har det veldig fint sammen og stortrives i hverandres selskap. Samme interesser, samme humor, er tiltrukket av hverandre og har samme verdier og mål i livet. Men; han tar veldig lite initiativ til sex. De gangene vi har sex er det jeg som tar initiativet. På den annen side er han da utrolig opptatt av at jeg skal ha det bra. Han er også veldig raus med kjærtegn, komplimenter og nærhet. Hva er så problemet? Jo, et eller annet sted sniker det seg inn en følelse av at han ikke ”tenner nok” på meg, til tross for at han sier at han gjør det. Er det ikke vanlig at menn i starten av et forhold har veldig lyst på sin nye kjæreste? At de ikke kan holde fingrene fra dem? En annen følelse som også sniker seg inn, og som er helt motstridende, er at fyren faktisk er så keen at han har prestasjonsangst. Han er ikke spesielt erfaren i forhold til meg og jeg vet at min direktehet kan både gjøre han brydd og sette han ut av spill. Mulig han faktisk bare trenger å bli tryggere på meg for å bli ”varm i trøya”. Han er nå på jobb-seminar, og er mye mer seksuell i sine mailer og sms`er nå når han er langt unna… Mine venninder råder meg til å dumpe ham fordi vi uansett kommer til å få et dårlig sex-liv, men jeg synes denne mannen er et utrolig flott menneske, som jeg også tenner på, og ikke vil miste. Men jeg vil heller ikke inn i et forhold til en person som kanskje innerst inne ikke er ”keen nok” på meg. Noen der ute som forstår bedre enn meg hvor landet ligger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80219-har-han-egentlig-lyst-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k33 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hei. Syntes du skulle gi dette forholdet en sjanse jeg, innogmed at du har så mye positivt å si om det. Har selv en slik venn som kan ligne litt på beskrivelsen på din. Han er "tøffere" på avstand! Vi har hatt mange lange pc prater, telefonsex og sms (!) sex, ikke noe i veien med pågangen da. Men hjemme er han mye mer forsiktig. (dog kan sies at det kommer seg....) Tar det ikke så tungt for han har ikke mye erfaring med det annet kjønn, dvs. han har vært med ei i over tyve år. Han er også en rolig og stille person. Jeg er veldig motsatt, med temperament og vilje. Ser det som at han trenger å bli trygg på meg og ikke minst på seg selv i dette forholdet. Sex med meg er helt anneledes sier ham.(Meeeeget bra, he-he...) Så ta i mot det sexuelle og sensuelle han gir deg mellom mail og sms. Det du "ser" der er vel den personen du vil komme til å få etterhvert som tiden får gått og han blir tryggere på deg/ dere. Men dette er bare hva jeg tror. Krysse fingrene for at jeg har rett kanskje? Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80219-har-han-egentlig-lyst-p%C3%A5-meg/#findComment-420530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Remy Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Vel, vel, vel, som mann har jeg lyst å si noe til dette. For å gå rett på sak er det godt mulig det er snakk om prestasjonsangst her ja. Enkelte av oss menn er jo så UTROLIG flinke til å snakke om sex, fantasere om sex, etc. etc, men når det kommer til stykke, vet vi ikke helt hvordan uttrykke dette overfor den jenta en er glad i. Det har mye å gjøre med å tørre å VISE seg selv, mange menn har problemer med det. Det er for øvrig IKKE uvanlig at (noe uerfarne) menn, er overdrevent hensynsfulle i senga, tenker mer på å tilfredsstille partneren enn seg selv, vil liksom gjøre godt INNTRYKK, bevisst eller ubevisst. Da er det vanskelig å TENNE godt nok, for å si det rett ut: Bli STIV nok!! (vi får kalle en krakk for en krakk!! :-) Det kan også henge sammen med at dersom en gutt/mann i lengre tid har bodd alene/vært alene, kan han ha vent seg til å onanere seg til orgasme, og overgangen kan bli vanskelig... Mitt råd er: Jeg tror denne mannen er interessert i deg, oppriktig, men dere bør være så pass ærlige at dere kan ta opp problematikken, diskutere hva som trykker dere. Han har nok lyst på deg, men vet ikke helt å VISE det. Et godt råd: La han onanere foran deg, la han vise deg hva som gjør han godt, kanskje vil maskene falle da? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80219-har-han-egentlig-lyst-p%C3%A5-meg/#findComment-420585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innocens Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg er en mann og muligens i startfasen av et forhold og kvinnen har reagert på at jeg er såpass forsiktig og ikke river av henne klærne eller klår på henne hele tiden - som hun er vant med fra menn. Når vi først har sex er det utrolig bra, Men det er to grunner til at jeg ikke er som menn flest - for det første har jeg noen issues rundt sex med en ny kvinne etter at en onenightstand ble gravid for et år siden og det var et kjør uten like for å bli enige om en abort. For det andre så liker jeg det veldig godt at kvinnen virkelig viser lyst og er den seksuelt aggresive når vi legger oss. Så poenget er at det er mange legitime grunner til at en mann tar det litt med ro i starten av et forhold - vi er ikke alle en klisje av en neandertal. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80219-har-han-egentlig-lyst-p%C3%A5-meg/#findComment-421890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg er en mann og muligens i startfasen av et forhold og kvinnen har reagert på at jeg er såpass forsiktig og ikke river av henne klærne eller klår på henne hele tiden - som hun er vant med fra menn. Når vi først har sex er det utrolig bra, Men det er to grunner til at jeg ikke er som menn flest - for det første har jeg noen issues rundt sex med en ny kvinne etter at en onenightstand ble gravid for et år siden og det var et kjør uten like for å bli enige om en abort. For det andre så liker jeg det veldig godt at kvinnen virkelig viser lyst og er den seksuelt aggresive når vi legger oss. Så poenget er at det er mange legitime grunner til at en mann tar det litt med ro i starten av et forhold - vi er ikke alle en klisje av en neandertal. Har du ONS uten kondom? Ikke lurt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80219-har-han-egentlig-lyst-p%C3%A5-meg/#findComment-421917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innocens Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Har du ONS uten kondom? Ikke lurt. Dessverre så skjer det, men holder meg til friske og spreke jenter ;-) og skipper orgasmen så det er som regel ikke noe problem...bortsett fra den ene gangen jeg var altfor full og hun maste litt for mye :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80219-har-han-egentlig-lyst-p%C3%A5-meg/#findComment-421924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Dessverre så skjer det, men holder meg til friske og spreke jenter ;-) og skipper orgasmen så det er som regel ikke noe problem...bortsett fra den ene gangen jeg var altfor full og hun maste litt for mye :-( Det er vel litt vanskelig å vite om de er friske bare ved å se på dem? Selv har jeg alltid brukt kondom både ved ONS og i starten av et forhold. Så slipper en både kjønnssykdommer og graviditet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80219-har-han-egentlig-lyst-p%C3%A5-meg/#findComment-421998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har du truffet en mann som du beskriver som et utrolig flott menneske, synes jeg du bør gi ham mange sjanser til å vise seg som den elskeren du ønsker deg. Vi mennesker er svært forskjellige i vår måte å vise vår seksualitet på. Noen er rett på og forklarer partneren akkurat hvordan de vil ha det, mens andre synes det er flaut å snakke om sex og kanskje også ha sex på måter som de ikke har prøvd før. Du høres ut som den direkte typen. Han som den mer sjenerte. Du har helt rett. Det er mulig han bare trenger å bli vant til din direkte måte å omtale sex på. Av samme grunn er det også mulig du virker litt skremmende når du tar initiativ til sex på en måte som han kanskje aldri har opplevd før. Gi ham tid. Det kan til og med hende det hadde vært lurt om du ligger litt lavt en periode, slik at han får større sjanse til å markere seg og prøve ut den litt offensive siden av seg selv. Det at han tar masse hensyn til deg når dere har sex, bør du sette stor pris på. Det er minst like viktig signal om at han bryr seg og er tent på deg, som om han hele tiden hadde vært pågående. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80219-har-han-egentlig-lyst-p%C3%A5-meg/#findComment-424572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.