Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk "min" Synarelaspray her om dagen etter noen ukers venting, så det stemmer nok at de har leveringsproblemer. Men som de andre sier, de andre sprayene er like bra, det er bare forskjell på antall ganger man skal spraye. Jeg har brukt Suprefact før, og da måtte jeg sniffe 6 ganger...

Annonse

Er prisen den samme som Synerela ?

Hei Kummin! Jeg var og hentet nesesprayen i dag. Apoteket hadde da fått tak i Synarela allikevel. Det var visst fra en annen leverandør og virket noe ulik, men de forsikret meg om at det gikk for det samme. Jeg vet ikke hva prisen ellers ville blitt! Er glad for at jeg slipper unna med 2 g. pr. dag, det holder med tidspunkter å passe på.

• 2 uker senere...

Hei Kummin! Jeg var og hentet nesesprayen i dag. Apoteket hadde da fått tak i Synarela allikevel. Det var visst fra en annen leverandør og virket noe ulik, men de forsikret meg om at det gikk for det samme. Jeg vet ikke hva prisen ellers ville blitt! Er glad for at jeg slipper unna med 2 g. pr. dag, det holder med tidspunkter å passe på.

Hei på deg. Jeg husker i lenger hva prisen er. jeg bare vet at jeg kjøpte medisiner for 8000 kr. gulp !

Spraying 5 ganger om dagen går egentlig greit. I dag (lørdag) var jeg for en gangs skyld oppe før 8 bare for sprayens skyld. Men jeg blir jo rar av den. Mannen min som har dårlige erfaringer med PMS er livredd (he-he)

det beste.

Lykke til

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...