Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag var vi på første UL, og det var liv!. Herregud det var deilig å se hjertet på det bittelille knøttet, etter en helvetesuke, sagt rett ut. Etter blødninger og brun utfklod, var jeg heeeelt sikkert på at det ikke var noe liv, og at jeg måtte til med utskrapning. Gynekologen såg en tom fostersekk, og mente at blødningen kom av en abort, men at jeg fremdeles har et foster igjen. Det vil si at jeg egentlig har blitt gravid med tvillinger! Men, men det er iallefall en igjen, og det er jeg kjempelykkelig for.

Er i dag akkurat ferdiggått åtte uker, så nå er det bare noen få uker igjen til de magiske 12 ukene.

Takk for oppmuntrende ord underveis :)

Lykke til, dere andre som enten venter på å komme igang, er igang med spraying, stikking, ruging osv. Jeg trekker meg over til andre forum nå, men kommer kanskje med noen oppdateringer etterhvert.

Gladklem fra

tyren 8+0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80266-det-er-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

KJEMPEBRA, TYR!!!!

(og personlig må jeg si at det er veldig oppmuntrende det du skriver, siden jeg har hatt blødninger sjøl!).

Det er sikker vondt å tenke på at du har mistet det ene, men tenk å få en, det er jo et under ( og heller ikke et "risikosvangerskap")!!!!!

Masse lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80266-det-er-liv/#findComment-420766
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...