Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hei ! Jeg og min kjæreste har hatt et såkalt forhold i 3 år. Det har vert slutt flere ganger.Disse gangene har jeg etter 1-2 måneder hatt kontakt med andre jenter. Dette har ikke gjort vårt forhold bedre.Jeg har vært erlig og sagt hva som har hent til henne. Da har hun blitt sint og hevnet seg. Og så har vi gjort et nytt forsøk igjen med og "sette et strek" som vi sier. Problemet er at disse gamle sakene kommer opp konstant, og at hun ikke har noen grense for hva hun sier og gjør når vi diskuterer. Når hun blir sint sier hun saker som at jeg har liten penis,glad for at familiemedlemmer av meg har død osv. Hun blir så sint at hun kaster fjernkontroll og saker etter meg. Kan holde på og slå og kaste saker etter meg i en time. Jeg må gå ut for at hun skal roe seg.Slik har det vert de siste 30 gangene vi har møttes.(vi bor på ulike steder av landet). Jeg vet at jeg ikke skulle hatt kontakt med andre jenter etter at det var slutt, om jeg fortsatt hadde kjensler for min kjæreste men det kan jeg ikke endre. Undrer bare på om det er normalt/lov til og få slike reaksjoner som hun får ???? Har jeg såret henne slik at hun ikke har noen tilit til meg og at hun har et normalt reaksjonssett? Det ble forøvrig slutt igjen på tirsdag da hun var på besøk på meg og vi diskuterte. Sluttet med at hun slo meg i hode med et glass får hun dro hjem og sa hun aldri ville se meg mere. Hun ringte igår og spurte om vi skulle flytte ihop. Hva skal man gjøre når en er glad i en annen men har det slik? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hun er gal. Finn deg noen andre. Det er for øvrig ikke noe galt i å knulle andre når det er slutt mellom dere. Det er bare noe denne psykopaten har fått deg til å tro. 0 Siter
Carlina Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hun er gal. Finn deg noen andre. Det er for øvrig ikke noe galt i å knulle andre når det er slutt mellom dere. Det er bare noe denne psykopaten har fått deg til å tro. Så man kan gjøre det slutt for en dag,knulle en annen forså og be om godt vær?? Men jeg er enig med deg i at dama er gal...dropp pshyco'n:) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Så man kan gjøre det slutt for en dag,knulle en annen forså og be om godt vær?? Men jeg er enig med deg i at dama er gal...dropp pshyco'n:) Man gjør det ikke slutt for en dag. I hvertfall ikke vi normale mennesker. For min del har ofte jeg vært den som har blitt dumpa, jeg har knulla en annen relativt rask, og jeg får kjeft fordi jeg knullet for fort, hun som dumpet meg kan ikke ha betydd noe for meg og jeg løy selvsagt om følelsene mine den tiden vi var sammen for hvis ikke hadde jeg jo aldri knulla noen andre. Det er noe feil med sånne kvinnfolk (og selvsagt mannfolk). Man ser det når det er slutt, hva slags folk man rotet seg borti. Men det er klart... Da ser man fort hvor godt det faktisk var å avslutte forholdet. Men dama til fyren over her virket må jo ha varig svekkede sjelsevner, og hun bør dumpes umiddelbart. Det hadde vært deres (jentenes) råd til enhver jente som beskrev typen sin på måten over. 0 Siter
dewey Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hvor gammel er hun? 17? Dropp henne. Forresten er det ingen karantenetid etter et brudd, man kan gjøre hva man vil med hvem man vil av hvilke grunner man måtte ønske når det er slutt. Det har ikke hun noe med. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 hva kan man si, denne kvinnen må jo være spik spenna gal... enten har hun et seriøst mentaltproblem, eller så venter hun på at hun¨... nei foressten, det finnes ingenting som kan rettferdiggjøre hennes oppførsel, denne dama er rett og slett ikke helt i vater... håper du klarer å heve deg over henne, at du dumper henne for godt og at du søker trøst hos gode venner/venninner... 0 Siter
mrxx Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Jeg kan ikke fatte å begripe at noen gidder å holde sammen i slike forhold. 0 Siter
Gjest Undertegnet Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Dette høres veldig kjent ut. Har faktisk hatt det på akkurat samme måten (vold, anklagelser, selvmotsigelser, slutt, sammen, slutt og sammen igjen etc. etc...) Eks'n min var utro med læreren sin (!), noe som endelig gjorde at forholdet ble slutt for siste gang. Dette er nå fire år siden og det var faktisk det beste som kunne hendt meg !!! Som SDD er inne på; Det er først når du står midt oppi det med begge beina at du ikke ser hvor "gal" denne personen egentlig er. Men det er når det endelig blir slutt og får alt på avstand at du faktisk innser hvor sykt det var!! Mener at når det går på helsa løs MÅ man faktisk komme seg unna og sette alle følelser til side og ikke se seg bakover... Hold deg langt unna dette psyko kvinnemenneske og slipp henne aldri inn igjen!! Det har aldri jeg gjort og angrer ikke ett sekund!!! 0 Siter
Sind Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hadde dette vært min kjæreste, så hadde jeg satt kroken på døra for lengst. Hun har jo ikke respekt for deg, tydeligvis. 0 Siter
Gjest Oriel Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 NEI, sånnt er ikke akseptabelt. (For alt jeg vet, kan det hende du gjør minst like akseptable ting mot henne som du ikke forteller om her, men uansett.) Med mindre du har en eller annen doktorgrad i adferdsterapi, er det lite du kan gjøre for å få henne til å "oppføre seg" annet enn å få henne til å oppsøke en skikkelig flink psykolog/psykiater. Eventuelt kan dere gå til parterapi, men tror dere begge innerst inne dere noen gang vil ha de gamle, gode følelsene for hverandre etter alt som har skjedd og blitt gjort, selv om dere ville få det aldri så bra? Det er mange fisk i sjøen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.