Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finnes det en slags lotion eller salve man kan bruke i underlivet mot generell toerrhet? Etter en soppinfeksjon for to og et halvt aar siden har jeg hatt problemer med at nederste delen av skjeden (mot anal-aapningen) har vaert lite elastisk og nesten litt toerr, og dette merker jeg saerlig ved sex og penetrering (foeles ut som jeg sprekker litt/det svir). Jeg har flere ganger i ettertid vaert hos gynekolog, saa jeg vet at alt er i orden. Dette er litt frustrerende for kjaeresten min og meg, da det til tider gaar ut over sexlivet. Vil noedig paafoere underlivet kremer og salver i hytt og pine, da ting skal vaere mest mulig naturlig og balansert der nede, men finnes det daglige kremer/salver som er beregnet paa underlivet uten at det har noen bivirkninger (eks. sopp) hadde det vaert kjekt aa vite... Har proevd glidekrem foer sex, men det hjelper liksom ikke paa elastisiteten der nede, huden der er fortsatt like lite bevegelig.

Har noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80276-toerrhet-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...