Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Makken Sar

Grusomt å oppdage at man har makk i rompa. Kiler og klør a og til, og finner da opptil et par hvite 1 cm lange makk etter å ha lett grundig. Noen som har vært borti noe lignende? Håper egentlig det så jeg kan få hjelp, ønsker ikke gå til legen med det. Det har skjedd tre -fire ganger i løpet av 2 år, men ennå flere ganger uten at jeg har "lett de fram". Hva er det og hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80352-makk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kjøpt ormekur på apoteket, ta gjerne flere behandlinger - og hele familien må behandles. Vær nøye med å vaske hender før spising. Bruk undertøy og pysjamas om natten for hindre å få egg under neglene om det klør.

LYKKE TIL :)

Hei!!!

Vet hva du snakker om, har hatt det selv for noen år siden. Jeg ble meget plaget og ormene laget "reir" inni tarmene. Jeg måtte til slutt prøve noe alternativt til skolemedisin (ormkur). Jeg var hos en homopat og fikk noen små hvite sugetabeletter som jeg brukte flere ganger om dagen i LANG tid. Har ikke hatt det etter den kuren, men skrekken er å få det en gang til.

Vet ikke hvorfor det kom, men det er en teori om at jeg ble smittet gjennom rått kjøtt!!!

Lykke til...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80352-makk/#findComment-434475
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...