Gå til innhold

Hvordan går det med alle sprayere?

Anbefalte innlegg

skytte1365380395

Heisann!

Jeg har nå sprayet i 16 dager, og har fått merke hetetoktene de siste dagene.

I dag har jeg vært på info-møte på Riksen og fikk omvisning på IVF-avd. Kjempe ålreit å få innblikk i alt som skal skje.

Det føles så rart nå som alt nærmere seg. Har hele tiden følt at det var en evighet til.

Så i morgen blir det første stikket.

Kjenner at sommerfuglene har kommet i magen, men håper etterhvert at noe annet skal ta over.

Lykke til alle dere andre som er i løypa.

Novemberhilsen fra en spent

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80417-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle-sprayere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Spennende med føste stikk!! Lykke til i morgen med det!

Er på spraydag nr 10. Har ikke merket så veldig mye bivirkninger denne gangen som det jeg gjorde første gang. Er litt fort gjort å irritere meg, og jeg synes jeg har økt utflod.

Skal om ikke så lenge ha første stikk jeg også, og føler at da er jeg litt mer igang enn bare med sprayen...

Holder følge med deg...

Stor kos fra

skytte1365380395

Hei Skytte!

Da ligger vi helt likt i løypa. Jeg var til kontroll i dag for og skjekke at jeg var nok ned regulert. Skal begynne på sprøyter i morgen. Og både gruer og gleder meg til det.

Lykke til videre!

Hilsen Inger

Hei biabia!

Var du også på Riksen?

Var det deg som var på info-møte i dag kl. 9.00.

Gi meg oppdatering etterhvert.

Det er godt å ha noen i følge.

Lykke til med første sprøytestikk i morgen.

Masse hilsner

skytte1365380395

Heisann!!

Spennende med føste stikk!! Lykke til i morgen med det!

Er på spraydag nr 10. Har ikke merket så veldig mye bivirkninger denne gangen som det jeg gjorde første gang. Er litt fort gjort å irritere meg, og jeg synes jeg har økt utflod.

Skal om ikke så lenge ha første stikk jeg også, og føler at da er jeg litt mer igang enn bare med sprayen...

Holder følge med deg...

Stor kos fra

Hei Dipsey!

Du er ganske aktiv her inne, vi er jo ganske likt i løypa, så jeg følger også spent med deg.

Velkommen etter.

Stor kos

Hei biabia!

Var du også på Riksen?

Var det deg som var på info-møte i dag kl. 9.00.

Gi meg oppdatering etterhvert.

Det er godt å ha noen i følge.

Lykke til med første sprøytestikk i morgen.

Masse hilsner

Vi tar forsøket på Ullevål. Gruer meg litt til og stikke i morgen jeg skal ta 150 ie pr dag. Jeg skal på neste kontroll 14.11 da skal vi forhåpentilgvis avtale dato for uttak og innsetting.

Lykke til i morgen!

Annonse

Gjest Litenli

Her går det også ganske bra ...! Er på sprayedag 10 idag ... Har mindre bivirkninger denne gangen - men har 'kuppelhue' altså.. skikkelig hodepine nesten hele tiden :( Det slapp jeg sist....

Skal på RH om en uke for info og sikkert omvisning .. Det ser jeg frem til ! Har ikke tenkt så mye på hva det er som faktisk ligger forran oss før i dag - litt skrekkblandet fryd liksom! Denne gangen er det nesten ingen som vet hva vi har startet *s* så vi slipper så mye spm. Det er egentlig deilig! ... så da er det ganske digg å komme inn hit å 'dele' litt :o)

Klem til dere alle ...

Sprayedag 7, ikke mye bivirkninger, men en positiv bivirkning: jeg er mye bedre i ryggen enn jeg har vært på mer enn to måneder, min teori er at det har sammenheng med at nedreguleringen er i gang... Har ikke fått hetetokter i hvertfall, heller "kuldetokter". Er så kald på hender og føtter hele tiden. Og litt "stramminger" i livmorområdet, noen andre som har opplevd det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...