Anki Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei Cinderella! Eg mener ikke å være diskreminerede, men eg mener faktisk at du hadde din rett. Om min kjæreste hadde vært utro mot med kunne eg slått han 24/7 resten av livet og enda ment at den han hadde gjort mot meg var verre, eg hadde aldri tilgitt han! Men det klarte du, og å fortsette forholdet, den lille smellen han fikk fortjente han! Eg sier ikke at vold er godtatt, ikke vold mot kvinner, ikke mot barn og ikke mot dyr osv.. Men ærlig talt en voksen man bør da i de fleste tilfeller være i stand til å forsvare seg selv? Han kan ikke akkurat frykte for sitt liv og må vel være ening i at han fortjener noe straff? Kansje du bør begynne å trene i treningsstudio,meditere, katate , aerobic, vekter, gå til terapi eller noe form å få ut agresjon og lære å styre sinnet ditt? Dersom det utvilker seg til at du slår han ofte og får ingenting eller får lyst til å slå andre også, noe eg ikke tror siden du virker veldig oppegående så har du et stort problem. Men du var "utilregnelig" i gjernins øyeblikket kan man vel si. I usa hadde du nok sluppet unna med drap på et så tynt grunnlag, eg tror det at du slår han bare er noe du gjør for du blir så fortvilet/sjokkert/sint/såret/og lei deg på en gang, og aner ikke hvordan du skal reagere ovenfor han eller disse følesene du har;-) Vold er da ikke greit uansett hvem som slår! Mannfolk skal da ikke finne seg i å bli slått de heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80463-jeg-sl%C3%A5r/page/5/#findComment-425722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
henny Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Man skal selvsagt aldri slå, uansett årsak. Men jeg ville sagt at problemet er vel ikke at du slår, men hvordan han oppfører seg? Hvorfor i alle dager er du fortsatt sammen med en som roter med eks dama si og er utro mot deg? Du vil jo aldri kunne stole på han? Jeg hadde dumpa han og funnet meg en skikkelig man som respekterte meg! Men det er jo bare meg da.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80463-jeg-sl%C3%A5r/page/5/#findComment-425758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei Cinderella! Eg mener ikke å være diskreminerede, men eg mener faktisk at du hadde din rett. Om min kjæreste hadde vært utro mot med kunne eg slått han 24/7 resten av livet og enda ment at den han hadde gjort mot meg var verre, eg hadde aldri tilgitt han! Men det klarte du, og å fortsette forholdet, den lille smellen han fikk fortjente han! Eg sier ikke at vold er godtatt, ikke vold mot kvinner, ikke mot barn og ikke mot dyr osv.. Men ærlig talt en voksen man bør da i de fleste tilfeller være i stand til å forsvare seg selv? Han kan ikke akkurat frykte for sitt liv og må vel være ening i at han fortjener noe straff? Kansje du bør begynne å trene i treningsstudio,meditere, katate , aerobic, vekter, gå til terapi eller noe form å få ut agresjon og lære å styre sinnet ditt? Dersom det utvilker seg til at du slår han ofte og får ingenting eller får lyst til å slå andre også, noe eg ikke tror siden du virker veldig oppegående så har du et stort problem. Men du var "utilregnelig" i gjernins øyeblikket kan man vel si. I usa hadde du nok sluppet unna med drap på et så tynt grunnlag, eg tror det at du slår han bare er noe du gjør for du blir så fortvilet/sjokkert/sint/såret/og lei deg på en gang, og aner ikke hvordan du skal reagere ovenfor han eller disse følesene du har;-) Skremmende hvor mange kvinner som mener det er greit at kvinner slår menn. Kvinner har jobbet i mange år for å få slutt på vold i hjemmet, men det gjelder tydeligvis kun mot kvinner. Tror du ikke det gjør vondt for oss om kvinner slår? Dere kan rettferdiggjøre vold med "sinsyk i gjerningsøyeblikket" eller ting han gjorde, mens en mann som slår ikke har noen unnskyldning. Han skal kastes ut og anmeldes. Er det dette du mener med likestilling? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80463-jeg-sl%C3%A5r/page/5/#findComment-425949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.