Gå til innhold

sopp-infeksjon

Anbefalte innlegg

monet1365380409

Vi er et ektepar på 28 og 30 år, som sliter med et stadig tilbakevendende sopp-problem...Det er en evig runddans,vi blir liksom ikke fri for det noen gang, og vi begynner å bli rimelig lei av dette.Vi kan være fri det i korte perioder (kanskje når vi har mindre sex?), men så snart vi har sex igjen kommer kløen til oss begge. Vi behandler med canesten (også vagitorier til meg),vasker oss etter samleie, hva mer kan vi gjøre? Mannen min har fått påvist "nedsatt glukosetoleranse", som gjør at kroppen tåler mindre sukker enn normalt før det skilles ut i urinen.Samtidig har han mye (lang) forhud,og dette til sammen kan kanskje gi ekstra gode vekstvilkår for sopp? Noen gode råd??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80585-sopp-infeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøv det

Kosthold!

Kutt ut sukker og søtt bakverk (basert på hvetemel)i en periode begge to. Gjør i det hele tatt alt dere kan for å gjøre miljøet i skjeden og underlivet surere. P-piller kan forresten gi slike problemer, har jeg lest.

Drikk mye appelsinjuice og lignende. Kutt ut vanlig brus.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80585-sopp-infeksjon/#findComment-424588
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...