Gå til innhold

Desperat etter sex

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så bevandret, og uansett så må man aldri dra på byen for å få seg kvinnfolk.

Desperasjon er turn off.

Bedre å gå ut for å ha det gøy. Trives man oser man også selvtillitt.

sant nok... det er jo ingenting som er verre enn at det står DESPERAT med store blinkende rosa neonbokstaver i panna...

på en annen side, de er litt morsomme å leke med...la de tro det blir noe og så gir man de på båten rett før man går hjem :-)

Fortsetter under...

sant nok... det er jo ingenting som er verre enn at det står DESPERAT med store blinkende rosa neonbokstaver i panna...

på en annen side, de er litt morsomme å leke med...la de tro det blir noe og så gir man de på båten rett før man går hjem :-)

Nettopp - etter å ha blitt påspandert masse øl eller vin :-)

Gjest Innocens

Og hvor skal jeg finne 2-3 damer liksom?

Tjaa, avhenger jo av hvor du bor og hva slags damer du lettest kommer i kontakt med.

Men sjekketriks nummer 1 er å være blid og smile mye...Det eneste jeg gjør er å være i godt humør på byen og dermed kommer damene tassende av seg selv.

Og deretter er det wining og dinning med litt klasse så er alt i boks.

I know. Da blir de pissed, men det kan ikke vi bli uten å få høre hvor billige vi tror de er, når de leker luremus.

Annonse

Tjaa, avhenger jo av hvor du bor og hva slags damer du lettest kommer i kontakt med.

Men sjekketriks nummer 1 er å være blid og smile mye...Det eneste jeg gjør er å være i godt humør på byen og dermed kommer damene tassende av seg selv.

Og deretter er det wining og dinning med litt klasse så er alt i boks.

Skulle jeg har spandert winning og dining på aløe jeg prøvde meg på så hadde jeg vært blakk (og likefullt uten sex).

Svaret ligger i underskriften din. "Desperat".

Er det noe som får folk til å skygge unna, så er det desperasjonens "galskap". Desperate folk er lite flatterende, og ikke noe de fleste oppfatter som tiltrekkende. Dette går begge veier, både for gutter og jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...