-Riksklysa Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg er ikke så bevandret, og uansett så må man aldri dra på byen for å få seg kvinnfolk. Desperasjon er turn off. Bedre å gå ut for å ha det gøy. Trives man oser man også selvtillitt. sant nok... det er jo ingenting som er verre enn at det står DESPERAT med store blinkende rosa neonbokstaver i panna... på en annen side, de er litt morsomme å leke med...la de tro det blir noe og så gir man de på båten rett før man går hjem :-) 0 Siter
naiv Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 sant nok... det er jo ingenting som er verre enn at det står DESPERAT med store blinkende rosa neonbokstaver i panna... på en annen side, de er litt morsomme å leke med...la de tro det blir noe og så gir man de på båten rett før man går hjem :-) Nettopp - etter å ha blitt påspandert masse øl eller vin :-) 0 Siter
Gjest Innocens Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Og hvor skal jeg finne 2-3 damer liksom? Tjaa, avhenger jo av hvor du bor og hva slags damer du lettest kommer i kontakt med. Men sjekketriks nummer 1 er å være blid og smile mye...Det eneste jeg gjør er å være i godt humør på byen og dermed kommer damene tassende av seg selv. Og deretter er det wining og dinning med litt klasse så er alt i boks. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 sant nok... det er jo ingenting som er verre enn at det står DESPERAT med store blinkende rosa neonbokstaver i panna... på en annen side, de er litt morsomme å leke med...la de tro det blir noe og så gir man de på båten rett før man går hjem :-) I know. Da blir de pissed, men det kan ikke vi bli uten å få høre hvor billige vi tror de er, når de leker luremus. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Nettopp - etter å ha blitt påspandert masse øl eller vin :-) kvinnfolk er noen dobbeltmoralistiske svin 0 Siter
naiv Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 kvinnfolk er noen dobbeltmoralistiske svin Smarte, klysa! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Smarte, klysa! ja ikke sant, glimter til en gang i blant 0 Siter
petter smart Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Smarte, klysa! Klyser, smarta..... 0 Siter
desperat Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Tjaa, avhenger jo av hvor du bor og hva slags damer du lettest kommer i kontakt med. Men sjekketriks nummer 1 er å være blid og smile mye...Det eneste jeg gjør er å være i godt humør på byen og dermed kommer damene tassende av seg selv. Og deretter er det wining og dinning med litt klasse så er alt i boks. Skulle jeg har spandert winning og dining på aløe jeg prøvde meg på så hadde jeg vært blakk (og likefullt uten sex). 0 Siter
molli Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Svaret ligger i underskriften din. "Desperat". Er det noe som får folk til å skygge unna, så er det desperasjonens "galskap". Desperate folk er lite flatterende, og ikke noe de fleste oppfatter som tiltrekkende. Dette går begge veier, både for gutter og jenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.