Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med verdens herligste type i 1 mnd nå,og til helga vil jeg overraske ham med noe spennede i senga,vi liker alt fra binding til litt kinky ting,men gi meg noen forslag da,slik at han går helt i knestående,og vil ha MER!

Tips takk?

Skrevet

Send han en videosnutt av deg og venninden din mens dere koser dere litt, og si at dere venter på han hjemme. :-)

Skrevet

Du må ikke skjemme ham bort allerede nå. Hva i all verden skal du finne på etter ett år? Etter bare en måned er det da veldig vanlig å være kanin..??

Skrevet

Send han en videosnutt av deg og venninden din mens dere koser dere litt, og si at dere venter på han hjemme. :-)

..og send en til meg i samme slengen... ;)

Hva med litt striptease, uten at han får lov til å røre deg før du sier ifra.

FULL TENNING!!

Gjest filiyockus
Skrevet

Jeg er enig med naiv, EN MÅNED??? ...og dere trenger noen spennende leker???

Det første året med min kjære, så var vi bare...ja, kaniner!

Etter en tre-fire år, så begynte vi å kjøre litt småkinky, og et par trekanter o.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...