Gå til innhold

Fisting og analt første gangen?

Anbefalte innlegg

Ja, hvis man ikke er fryktelig vid så må det jo være det...

Analfisting er visst også inn i enkelte kretser. Tro det eller ei.

så faktisk en snutt der ei dame hadde to hender opp i rattatta... hun hadde et litt anstrengt uttrykk i ansiktet, har ikke helt klart å skjønne hvorfor enda...

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• -Riksklysa

6

• molli

4

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

så faktisk en snutt der ei dame hadde to hender opp i rattatta... hun hadde et litt anstrengt uttrykk i ansiktet, har ikke helt klart å skjønne hvorfor enda...

Jeg har også sett en sånn snutt. Det så ikke veldig godt ut.

Jeg så også en snutt hvor en fyr knulla dama med hodet sitt, men selv om det så ekte ut er jeg noe usikker på den videoen.

Jeg har også sett en sånn snutt. Det så ikke veldig godt ut.

Jeg så også en snutt hvor en fyr knulla dama med hodet sitt, men selv om det så ekte ut er jeg noe usikker på den videoen.

den har faktisk sett den jeg også... ble ikke så rent lite fasinert...

fikk en gang en pps som het no sånt som big insertions, der hadde de stappa eksempelvis 1,5 l flasker opp i stumpen... snadder :-)

fikk en gang en pps som het no sånt som big insertions, der hadde de stappa eksempelvis 1,5 l flasker opp i stumpen... snadder :-)

Gleden ved analsex forsvinner liksom når man vet at dama har hatt en 1.5 liters flaske med en diameter på 50 (?) cm oppi der først :)

Det mest grisete bilde jeg har fått var av en mann, som lente seg framover med ræva mot kamera, og med begge hendene inne i ræva videt han ut det hele på en måte som gjorde at jeg ikke klarte å fullføre frokosten.

Gleden ved analsex forsvinner liksom når man vet at dama har hatt en 1.5 liters flaske med en diameter på 50 (?) cm oppi der først :)

Det mest grisete bilde jeg har fått var av en mann, som lente seg framover med ræva mot kamera, og med begge hendene inne i ræva videt han ut det hele på en måte som gjorde at jeg ikke klarte å fullføre frokosten.

dersom du i det hele tatt ser på sånt mens du inntar frokosten, så vet jeg faktisk ikke om du fortjener noe bedre...

men uansett, det bør ikke ha vært så veldig mye store redskaper oppi der før jeg kommer, pokker heller...

Annonse

dersom du i det hele tatt ser på sånt mens du inntar frokosten, så vet jeg faktisk ikke om du fortjener noe bedre...

men uansett, det bør ikke ha vært så veldig mye store redskaper oppi der før jeg kommer, pokker heller...

Det var i en periode av mitt liv hvor internet og mail var ganske nytt for meg, og mail ble åpnet helt ukritisk.

Nå ser jeg ann avsender før jeg åpner noe som helst mens jeg spiser.

Det var i en periode av mitt liv hvor internet og mail var ganske nytt for meg, og mail ble åpnet helt ukritisk.

Nå ser jeg ann avsender før jeg åpner noe som helst mens jeg spiser.

hehe, ja det kan være meget smart...viktig å være veldig kritisk til mailer man mottar, spesielt på jobb :-)

en kompis av meg har begynt å vidresendre mailene fra meg direkte hjem, kan visstnok ikke åpnes på jobb

*lol*

Hva dere gutter ikke ser på...

Sett det med hodet.. går ikke an det.. Måte på hvor store vi kan bli...

hehe, ja det kan være meget smart...viktig å være veldig kritisk til mailer man mottar, spesielt på jobb :-)

en kompis av meg har begynt å vidresendre mailene fra meg direkte hjem, kan visstnok ikke åpnes på jobb

*lol*

Jeg åpner ikke sånne mail på jobb. Aldri.

Vet hva man kan risikere å motta :)

Annonse

du har kanskje ikke født du da?

har hørt at det kan bli ganske så åpent da...

Heheheheheheheheheh......Jo riksklysa..etter at vi har født er det ingenting som trekker seg sammen igjen....Det er ett helvetes bra ekko etterpå!!

Vi kan bare lange ut føttene og ha plass til 15 fyrer samtidig...

Hehehehehehehehehehehe

=o)

Han hadde fått reisepass lenge før han kom nedi trusene mine. Eller jeg hadde satt som betingelse at JEG fikk gjøre det på han først....bare hentet den største slangeagurken jeg kunne finne, og kjørt oppi rompa hans. Deretter, siden jeg ikke har så store hender som en mann, ville jeg lagd en ny, kvinnelig vri på "fisting". Her ville det blitt "footing", det vil si, min fot sparka så langt opp i arselet hans som mulig. Så sage litt frem og tilbake, og forvente å få høre noen nytelsesfulle stønn fra fyren...

Han hadde fått reisepass lenge før han kom nedi trusene mine. Eller jeg hadde satt som betingelse at JEG fikk gjøre det på han først....bare hentet den største slangeagurken jeg kunne finne, og kjørt oppi rompa hans. Deretter, siden jeg ikke har så store hender som en mann, ville jeg lagd en ny, kvinnelig vri på "fisting". Her ville det blitt "footing", det vil si, min fot sparka så langt opp i arselet hans som mulig. Så sage litt frem og tilbake, og forvente å få høre noen nytelsesfulle stønn fra fyren...

Du vet helt klart "hvordan tenne en mann" :-)

Men det må jo være rettferdig!? :-)

En fot i rompa for en mann, er vel omtrent det samme som en knyttneve oppi "gamla" på en kvinne.

...har ikke sansen for noen av de variantene jeg.

Et interessant eksperiment kunne dog være å forsøke å gå inn med hodet først samtidig som jeg sang Jan Egumms "Mor jeg vil tilbake"

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...