Gå til innhold

Fisting og analt første gangen?

Anbefalte innlegg

...har ikke sansen for noen av de variantene jeg.

Et interessant eksperiment kunne dog være å forsøke å gå inn med hodet først samtidig som jeg sang Jan Egumms "Mor jeg vil tilbake"

:-)

Samme her. Før jeg logger av, må jeg bare poengtere at jeg kødda! :-) Man vet jo aldri...

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• -Riksklysa

6

• molli

4

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

Han hadde fått reisepass lenge før han kom nedi trusene mine. Eller jeg hadde satt som betingelse at JEG fikk gjøre det på han først....bare hentet den største slangeagurken jeg kunne finne, og kjørt oppi rompa hans. Deretter, siden jeg ikke har så store hender som en mann, ville jeg lagd en ny, kvinnelig vri på "fisting". Her ville det blitt "footing", det vil si, min fot sparka så langt opp i arselet hans som mulig. Så sage litt frem og tilbake, og forvente å få høre noen nytelsesfulle stønn fra fyren...

Nå er det jo faktisk noen som liker å bruke føttene også.... Hva om fyren hadde sagt ja og trodde du også var en kinky freak?

Nå er det jo faktisk noen som liker å bruke føttene også.... Hva om fyren hadde sagt ja og trodde du også var en kinky freak?

Da hadde jeg fortet meg og sagt: "Bare kødda!"

Det er dessuten en kvinnes rett å ombestemme seg! :-)

Gleden ved analsex forsvinner liksom når man vet at dama har hatt en 1.5 liters flaske med en diameter på 50 (?) cm oppi der først :)

Det mest grisete bilde jeg har fått var av en mann, som lente seg framover med ræva mot kamera, og med begge hendene inne i ræva videt han ut det hele på en måte som gjorde at jeg ikke klarte å fullføre frokosten.

I all verden hva slags lektyre er det du leser til frokost?:-)

Gjest Ei du neppe mistenker for dette

Knyttneve "fingring".

Høres ikke spesielt opphissende ut, spør du meg.

SDD, den ellers verdensvante mannen, her har du tydeligvis gått glipp av noe!

Utrolig deilig å motta, opphissende å gi...

Annonse

SDD, den ellers verdensvante mannen, her har du tydeligvis gått glipp av noe!

Utrolig deilig å motta, opphissende å gi...

Fisting?

Er det godt? Jeg har såpass god kontroll på de damene jeg har vært bortpå, at jeg faktisk ikke tror noen av dem ville klart å få inn en hånd, med mindre de trives med ekstrem smerte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...