Gå til innhold

Hei ! Jeg er ny på siden her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest veronica74

Velkommen! :-)

Her er det mange som er i samme situasjon og som ønsker det samme som deg!

Vi er her for å støtte og hjelpe hverandre. Håper du vil søke og finne mye støtte her.

Jeg har ikke endometriose selv, men har prøvd uten hell å bli gravid, siden aug. -99.

Er det lenge siden dere begynte å prøve?

Masse positive tanker sendes til deg fra

Heisann!

Velkommen i klubben:-)

Jeg har ikke det sammen som deg, men har PCO. Vi har ei jente på 7 1/2 år men nr 2 har latt vente på seg en god stund. Er i full gang med utredning nå. Håper du vil trives på denne siden. Jeg er alltid åpen for e-mail utveksling også. Min adr er: [email protected]

Stor klem fra

Heisann!

Jeg har ikke det sammen som deg, men har PCO. Vi har ei jente på 7 1/2 år men nr 2 har latt vente på seg en god stund. Er i full gang med utredning nå. Håper du vil trives på denne siden. Jeg er alltid åpen for e-mail utveksling også. Min adr er: [email protected]

Stor klem fra

Heisann!

Stor klem fra

Annonse

Heisann!

Stor klem fra

Velkommen! :-)

Her er det mange som er i samme situasjon og som ønsker det samme som deg!

Vi er her for å støtte og hjelpe hverandre. Håper du vil søke og finne mye støtte her.

Jeg har ikke endometriose selv, men har prøvd uten hell å bli gravid, siden aug. -99.

Er det lenge siden dere begynte å prøve?

Masse positive tanker sendes til deg fra

Hei ! Takk for svaret. Vi har nå prøvd i snart to år Jeg får hente litt mer informasjon,

Ha lykke til du og

madamtone

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...