Gå til innhold

Ulikt sexbehov?!?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på noe jeg, som kanskje dere der ute kan svare meg på: Er 22,sammen med verdens skjønneste dame,som er 24.Har vært sammen i snart 5 måneder, og det har hele tiden vært slik at vi har hatt sex fra 3-5ganger i måneden.Hun har en sønn på 4, og er i full jobb utenom, så det er naturlig at hun er trøttere når kvelden kommer enn det jeg er, da jeg selv er student med mye fri.

Hun har hovedansvaret for sønnen, noe som medfører at jeg kun overnatter der annenhver helg.(av den grunn at jeg skal bli skikkelig kjent med sønnen før han finner oss i samme seng.Han skal slippe å se en "fremmed" mann i senga til mor).

Men begynner å bli et problem for meg at vi kun har sex noen få ganger i måneden.

Er jeg urimelig dersom jeg konfronterer henne med dette?!? Er redd for å såre henne, hun betyr veldig mye for meg...

Men samtidig har jeg jo mine behov....

Forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80678-ulikt-sexbehov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke ulikt sexbehov som gjør at dere sjelden har sex, det er praktiske årsaker. Derfor er det ikke så mye å gjøre med før dere forteller sønnen at dere er sammen.

Jeg var sammen med ei alenemor og vi hadde sex hver gang vi var sammen. Men selvfølgelig etter at dattera hadde lagt seg.

Tror nok dere kan gjøre det "offentlig" snart og dermed få mer tid sammen. Så løser nok problemet med sex seg også.

Men så avhengig er du vel ikke av sex at dette er noe stort problem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80678-ulikt-sexbehov/#findComment-424077
Del på andre sider

Det er vel ikke ulikt sexbehov som gjør at dere sjelden har sex, det er praktiske årsaker. Derfor er det ikke så mye å gjøre med før dere forteller sønnen at dere er sammen.

Jeg var sammen med ei alenemor og vi hadde sex hver gang vi var sammen. Men selvfølgelig etter at dattera hadde lagt seg.

Tror nok dere kan gjøre det "offentlig" snart og dermed få mer tid sammen. Så løser nok problemet med sex seg også.

Men så avhengig er du vel ikke av sex at dette er noe stort problem?

Neida,er ikke så avhengig..;)

Men det er klart at jeg synes 3-4 ganger i måneden er litt i minste laget - selv om det ikke er noe stort problem:)

Du sier at dere hadde sex "hver gang" når du var på besøk hos henne - seff. etter at ungen var i seng. Men er svært sjelden tilfellet hos meg/oss ser du.. Blir i stedet til at vi sitter sammen i sofaen og ser 71 grader nord. muldvarpen, robinson, you name it.. (Ja, hun liker reality..;))

Er derfor jeg lurer litt om vi har ulike behov - selv om jeg er fullt klar over at menn og kvinner ofte er ulike her...;)

Hun har tidligere slitt med å komme når hun har sex, kom faktisk for 1.gang sammen med en annen når vi hadde sex for ei uke siden!! (Ja,følte meg konge da..;)).Har tidligere lurt på om dette var grunnen,at hun ikke kom mener jeg, Men det har nå gått ei uke siden dette, og vi har ikke hatt sex etterpå, så at hun har slitt med å få orgasme er neppe årsaken.

Bare lurer jeg.Kan jo bli et problem dersom det er sånn i lengden..?!?!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80678-ulikt-sexbehov/#findComment-425134
Del på andre sider

Neida,er ikke så avhengig..;)

Men det er klart at jeg synes 3-4 ganger i måneden er litt i minste laget - selv om det ikke er noe stort problem:)

Du sier at dere hadde sex "hver gang" når du var på besøk hos henne - seff. etter at ungen var i seng. Men er svært sjelden tilfellet hos meg/oss ser du.. Blir i stedet til at vi sitter sammen i sofaen og ser 71 grader nord. muldvarpen, robinson, you name it.. (Ja, hun liker reality..;))

Er derfor jeg lurer litt om vi har ulike behov - selv om jeg er fullt klar over at menn og kvinner ofte er ulike her...;)

Hun har tidligere slitt med å komme når hun har sex, kom faktisk for 1.gang sammen med en annen når vi hadde sex for ei uke siden!! (Ja,følte meg konge da..;)).Har tidligere lurt på om dette var grunnen,at hun ikke kom mener jeg, Men det har nå gått ei uke siden dette, og vi har ikke hatt sex etterpå, så at hun har slitt med å få orgasme er neppe årsaken.

Bare lurer jeg.Kan jo bli et problem dersom det er sånn i lengden..?!?!?

Hun jeg datet var også en reality fan, men vi tok oss alltid tid til sex når vi la oss.

Klart dette kan bli et problem. Du må nesten spørre henne om hvorfor det blir så lite sex. Evt. bli enige om noe som gir dere bedre tid og mer overskudd til sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80678-ulikt-sexbehov/#findComment-425760
Del på andre sider

Hun jeg datet var også en reality fan, men vi tok oss alltid tid til sex når vi la oss.

Klart dette kan bli et problem. Du må nesten spørre henne om hvorfor det blir så lite sex. Evt. bli enige om noe som gir dere bedre tid og mer overskudd til sex.

Mye av problemet ligger nok i at jeg ikke overnatter hos henne når hun har sønnen, da vi har bestemt oss for at jeg skal bli skikkelig kjent med ham først.Slik at han slipper å se en "fremmed" mann i senga til mor...

Hun har "fri" fra sønnen annenhver helg, da kan du jo selv tenke deg hvor ofte jeg overnatter...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80678-ulikt-sexbehov/#findComment-426294
Del på andre sider

Mye av problemet ligger nok i at jeg ikke overnatter hos henne når hun har sønnen, da vi har bestemt oss for at jeg skal bli skikkelig kjent med ham først.Slik at han slipper å se en "fremmed" mann i senga til mor...

Hun har "fri" fra sønnen annenhver helg, da kan du jo selv tenke deg hvor ofte jeg overnatter...

Skjønner det, selv om jeg og hun jeg var sammen med gjorde det annerledes. Jeg traff datteren hennes ganske tidlig og vi ble godt kjent. Har du kun truffet ham 3 ganger på 5 måneder er det veldig lite. Du burde jo truffet ham minst ukentlig for å bli kjent. Eller så blir dere jo aldri "skikkelig" sammen.

Tror nok at hun er litt usikker på deg. Kanskje tror hun du kun er ute etter sex. Kanskje er hun uskikker på forholdet og bruker sønnen som unnskyldning.

Spør henne om hvorfor du ikke får treffe sønnen. Etter 5 måneder er det rimelig seriøst. Og om hvorfor dere ikke har mer sex. Det er nok dessverre ingen vei utenom å spørre henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80678-ulikt-sexbehov/#findComment-426351
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...