Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som regel hvert 23. sekund.Slik forhaler man orgasmen hos mannen.

Skrevet

tja, kommer ann på det da, er det en kjapp en eller en langdryg en...

en det er av den lengre sorten, kan det fort bli noen endringer, 4-5 stk kanskje, avhengig av humøret...

Skrevet

Som regel hvert 23. sekund.Slik forhaler man orgasmen hos mannen.

Har du stoppeklokke med deg i sengen da?

:-)

Skrevet

Har du stoppeklokke med deg i sengen da?

:-)

Neida, jeg bare teller (i hodet) ned antall stillingsbytter underveis. og dividerer på medgått tid(kikker på klokka på nattbordet ved begynnelse og slutt).

Snittet ligger fra 22-27 sekunder pr stilling.

Ofte varer samleiet en halvtimes tid, hvilket tilsier med 23 sekunder, 78,3 stillingsbytter.

Tanya1365380060
Skrevet

Det kommer helt ann på..det bare blir som det blir! :)

Gjest vigarara
Skrevet

Er du galen. Hvis han først har klart å få den såpass stiv at han har klart å lure den inn så ligger jeg heelt stille og håper den ikke glipper ut igjen og blir slapp igjen de første ti sekundene.

Å bytte stilling betyr trøbbel og slapp penis.

Skrevet

Ofte? Hva er ofte? Alt er relativt. Jeg har iallefall aldri samleier som kun foretas i en og samme stilling.

Skrevet

Neida, jeg bare teller (i hodet) ned antall stillingsbytter underveis. og dividerer på medgått tid(kikker på klokka på nattbordet ved begynnelse og slutt).

Snittet ligger fra 22-27 sekunder pr stilling.

Ofte varer samleiet en halvtimes tid, hvilket tilsier med 23 sekunder, 78,3 stillingsbytter.

Når du har fyllt inn 15 ruter i kryssordet er det på tide å snu seg litt til det skjer noe??*L*

Skrevet

Når du har fyllt inn 15 ruter i kryssordet er det på tide å snu seg litt til det skjer noe??*L*

To sider i Hjemmet holder lenge for meg..

;-)))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...