Gå til innhold

Lukter ofte kjønn av fingrene hennes

Anbefalte innlegg

Gjest fylijockus

Jeg har en deilig samboer, kåt og god, og vi har mye deilig sex.

Et par kvelder nå har jeg jobbet, og hun har vært hjemme. Når jeg kommer hjem, så sitter hun i sofaen, og jeg bruker da å gå bort å kose litt. En kveld merket jeg at det luktet kjønn av henne, og "lurte meg til" å lukte diskret på fingrene hennes...det luktet f*tte! Jeg sa ingenting, men var litt mer obs på det en annen kveld, og da jeg kom hjem, merket jeg at fingrene hennes i tillegg var litt littegrann småfuktige, og samme deilige lukten.

Begge VET vi jo at den andre onanerer for seg selv iblant, så det er ikke det...

Litt opphissende å tenke på at hun onanerer i sofaen mens jeg er borte. men skal jeg si noe til henne at jeg har merket det?

Det virker som hun er ganske kåt da jeg kommer og koser litt, selv om hun kanskje har fått orgasme. Jeg merket spesielt ene kvelden at hun var skikkelig våt på forhånd...

Hadde dere blitt flaue, jenter(og gutter)hvis kjæresten sa at han(hun)merket at dere hadde onanert mens de var borte?

Selv om det er helt normalt, egentlig? Hvor åpne er dere om slikt til hverandre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80750-lukter-ofte-kj%C3%B8nn-av-fingrene-hennes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffameg. Alt jeg klarer å tenke på, er at hun ikke vasker hendene etterpå, etter å ha hatt dem solid gravd opp i musa...Det er like appetitelig og hygienisk som å gå på dass og ikke vaske hendene etterpå.

Kanskje hun gnir seg litt i øynene og klør seg litt på nesa, tar seg en skive brød, alt med de samme fingrene som IKKE er vasket....

*spy*

Huffameg. Alt jeg klarer å tenke på, er at hun ikke vasker hendene etterpå, etter å ha hatt dem solid gravd opp i musa...Det er like appetitelig og hygienisk som å gå på dass og ikke vaske hendene etterpå.

Kanskje hun gnir seg litt i øynene og klør seg litt på nesa, tar seg en skive brød, alt med de samme fingrene som IKKE er vasket....

*spy*

Njæ... fyren over burde jo ta et hint. Hun gjør det sikkert rett før han kommer hjem, fordi hun gleder seg.

Hvis ikke det er tilfelle kan jeg jo si meg enig med deg.

Annonse

Gjest fylijockus

*spy*

Hun er ihvertfall ingen urenslig jente!

Sannsynligvis har jeg kommet litt brått på henne.

Så det var din eneste kommentar, selve spørsmålet gadd du ikke svare på?

Du er vel en av de "faste" som "besøkende" folk misliker her inne, folk har sagt at det ikke er noe moro å stille spørsmål her, fordi det er så mange her, som bare vrenger av seg et drittsvar, og at deres hovedmotiv er sjøleksponering, derfor gidder de aldri å gi et seriøst svar på et seriøst spørsmål.

Kanskje det er et hint? Kanskje hun vil noe mer, at hun bare har varmet opp til du kom hjem.

Men har dette skjedd flere ganger så tviler jeg på at du kom overraskende på henne hver gang. Er hun ikke urenslig (mange tenker ikke på å vaske hendene etter å ha onanert) så må det være et hint.

Hva gjør du når du kommer hjem da?

Gjest fylijockus

Kanskje det er et hint? Kanskje hun vil noe mer, at hun bare har varmet opp til du kom hjem.

Men har dette skjedd flere ganger så tviler jeg på at du kom overraskende på henne hver gang. Er hun ikke urenslig (mange tenker ikke på å vaske hendene etter å ha onanert) så må det være et hint.

Hva gjør du når du kommer hjem da?

Det vet du, sikkert.... ;-)

Hun er ihvertfall ingen urenslig jente!

Sannsynligvis har jeg kommet litt brått på henne.

Så det var din eneste kommentar, selve spørsmålet gadd du ikke svare på?

Du er vel en av de "faste" som "besøkende" folk misliker her inne, folk har sagt at det ikke er noe moro å stille spørsmål her, fordi det er så mange her, som bare vrenger av seg et drittsvar, og at deres hovedmotiv er sjøleksponering, derfor gidder de aldri å gi et seriøst svar på et seriøst spørsmål.

Det var da fryktelig seriøst...tenk deg det, å få svar på et av de store spørsmålene her i livet: Det lukter fitte av fingrene hennes, skal jeg si det eller ikke?

Og når det gjelder din kommentar "derfor gidder de aldri å gi et seriøst svar på et seriøst spørsmål", så gidder jeg ikke korrigere din villfarelse. Du må tro hva du vil. Sniff videre her i livet, du...!

Annonse

Gjest kosekåtejenta

Om du skal si det eller ikke...hmm....Hender at jeg gnir litt på meg selv og med vilje vifter diskré under nesa på sambis, fordi det gjør han kåt...og på blikkene til hverandre VET han hva det er..ja.:0) Så det kan jo være hennes måte å la deg få "vite" hva hun har gjort...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...