Gå til innhold

14 dager etter innsetting....17 etter uttak!!!

Anbefalte innlegg

er min test dag, dvs i dag. Jeg har siden mandag hatt to streker på min tester. Og vil nå kaste blått støv på alle dere som snart skal teste.

Jeg har fulgt dette forumet mer eller mindre i 3-4 år. Under flere nick.

Jeg har ikke hæla i taket, kan enda ikke tro at dette er sant!!!

Så nå begynner vel venteperiode nr. 2 som er å overleve de neste par tre måneder! Har hatt antydninger til farvet utflod i dag, men det er visst ikke helt unormalt har jeg forstått..

Jeg følger i spenning med dere alle!!!!

Beste ønsker fra

meg ;-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80815-14-dager-etter-innsetting17-etter-uttak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidligere golf

Kjære godthåp!

Det blåe støvet har visst nådd mange denne gangen. Det er utrolig hyggelig å lese at så mange blir gravide nå. Siden du har hatt positiv test noen dager er det vel fler der inne? Tar du blodprøve også eller er det bare hjemmetest?

Uansett skal du ha riktig lykke til. Du som jeg flytter vel over til gravideforum etterhvert og følger hverandre videre?

Mange klemmer fra 5+2

GRATULERER :-)))))

Jeg takker veldig for det blå støvet.

Lykke til videre. Det var deeilig å høre at det gikk så bra for dere.

Klem fra

Tenk det!

To blåe strekker!!!!!!

Kor herlig da for dere!!!

Ønsker dere lykke til videre!

Klæmma fra

Gjest bobla 9+4

dette var virkelig gode nyheter!!

er i min 10'ende uke selv etter mange års prøving, så det er en spennende tid du går i møte...bare se frem til UL, da roet jeg meg ned ihvertfall, etter å ha sett ett bankende hjerte!!

lykke til videre med voksende mage godthåp!!

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...