Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det var da voldsomt saa opptatt du var av dette da! Det er ikke alle som har dame til enhver tid i livet sitt vet du, og du er sikkert ikke noe unntak selv. La naa gutten faa runke saa mye han vil! ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-427152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det var da voldsomt saa opptatt du var av dette da! Det er ikke alle som har dame til enhver tid i livet sitt vet du, og du er sikkert ikke noe unntak selv. La naa gutten faa runke saa mye han vil! ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-428535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det var da voldsomt saa opptatt du var av dette da! Det er ikke alle som har dame til enhver tid i livet sitt vet du, og du er sikkert ikke noe unntak selv. La naa gutten faa runke saa mye han vil! ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-429918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det var da voldsomt saa opptatt du var av dette da! Det er ikke alle som har dame til enhver tid i livet sitt vet du, og du er sikkert ikke noe unntak selv. La naa gutten faa runke saa mye han vil! ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-431301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naturligvis Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. Men... du har jo aldri hatt sex med andre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-428140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naturligvis Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. Men... du har jo aldri hatt sex med andre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-429523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naturligvis Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. Men... du har jo aldri hatt sex med andre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-430906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naturligvis Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. Men... du har jo aldri hatt sex med andre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-432289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottemor1365380387 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Og dette kommer fra en som er jomfru???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-428150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottemor1365380387 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Og dette kommer fra en som er jomfru???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-429533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottemor1365380387 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Og dette kommer fra en som er jomfru???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-430916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottemor1365380387 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ...spørs om hvem som er mest opptatt av dette, da. Etter å ha lest ditt svært følelsesladede innlegg, tror jeg vel hest at engagementet ligger hos en annen. Men nok om det. Jeg bare ville peke på at det kanskje ville være greit å prøve sex med en partner - istedenfor med seg selv (hele tiden)... ikke noe annet. Selvsagt er det slik at kvinner/menn ikke har partner til enhver tid. At noen av disse da ikke klarer å holde seg, er greit nok. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Andre kan sikkert foretrekke sex med seg selv, eller se det som et nødvendig supplement (dersom en ikke blir helt tilfredsstilt av partneren). Ikke ta innlegget mitt som et angrep på din seksualitet. Den interesserer meg nemlig ikke. Lykke til! M. Masturbasjon forekommer meg å være "fattigmanns trøst". Men det er fordi jeg foretrekker sex med en partner... og ikke får behag av sex med meg selv. Og dette kommer fra en som er jomfru???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-432299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Okey!!Jeg er snart 15 år!!!har aldri hatt sex før!!!!Jeg er avhengige og klarer ikke å slutte!! Tror det er helt vanlig for gutter i den alderen å runke mye. Så lenge du ikke gjør det i all offentlighet, søler ned mors og fars sofa etc, så er det vel bare å gjøre som du lyster? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80834-runking/page/3/#findComment-433288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.