khalana Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg skal på julebord med jobben i morgen og derfor blir det naturligvis forspill med alkhol sponset fra jobben. Det jeg lurer på er om jeg kan drikke alkohol nå siden jeg sprayer....på mitt forrige forsøk så holdt jeg meg unna alkohol.Men nå tenkte jeg å høre med dere som er nå litt erfarne da:) Legen og jordmødre sier ett glass rødvin ikke skader men det var ikke akkurat det jeg hadde tenkt å drikke... Takknemlig for svar. Klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zantippe Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Så der er du. Back in business! Vi fulgte hverandre gjennom forsøk i juni, men med to ulikt sluttresultat. Vi satser på at det er din tur nå, ikke sant? Angående alkohol: jeg er en ihuga rødvinsdranker og under mine forsøk har jeg i spray- og sprøyteperioden prøvd å redusere inntaket til å gjelde maks to-tre glass, og maks en til to ganger i uka. Under begge forsøkene røyk det gode forsettet to ganger, det vil si at jeg ble beruset ved to anledninger. (Dog, ikke full.) Første forsøket gikk skeis, andre forsøket bobler nå rundt i magen min, drøye tjue uker gammelt. Konklusjon kan vel du trekke selv? Har du bestemt deg for ikke å bruke eggene du har i fryseren ennå? Lykke, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/#findComment-425765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
khalana Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Så der er du. Back in business! Vi fulgte hverandre gjennom forsøk i juni, men med to ulikt sluttresultat. Vi satser på at det er din tur nå, ikke sant? Angående alkohol: jeg er en ihuga rødvinsdranker og under mine forsøk har jeg i spray- og sprøyteperioden prøvd å redusere inntaket til å gjelde maks to-tre glass, og maks en til to ganger i uka. Under begge forsøkene røyk det gode forsettet to ganger, det vil si at jeg ble beruset ved to anledninger. (Dog, ikke full.) Første forsøket gikk skeis, andre forsøket bobler nå rundt i magen min, drøye tjue uker gammelt. Konklusjon kan vel du trekke selv? Har du bestemt deg for ikke å bruke eggene du har i fryseren ennå? Lykke, lykke til! Heisan Zantippe! Så koselig å høre fra deg igjen..jeg har lurt på hvordan det går med deg..20 uker "allerede". Fryseeggene mine ble ikke utviklet så jeg fikk ikke inn noen sist fredag . Dermed var jeg så heldig at jeg fikk plass nå før jul.Egguttaket blir da i uke 49.Du husker kanskje at jeg hadde så vondt at jeg faktisk sa her hjemme at jeg ikke skulle gjøre det flere ganger..heheh..nå gjør man jo allt for å få det vi ønsker oss ikke sant! Helgeklemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/#findComment-425779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamsegutt Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Dette er jo ikke akkurat noe svar på svaret ditt, men jeg forstår ikke hvorfor du skal drikke noe alkoholholdig. Man går vel ikke glipp av så mye ved å bare drikke brus...? Og er det verdt å risikere noe...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/#findComment-425845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord-Trønder Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Benytt anledningen mens du har den! Jeg har ved alle mine forsøk rørt alkohol i sprayperioden, om enn i litt mer moderate mengder enn til "vanlig". Jeg er litt opptatt av at vi ikke skal tenke så mye på hva vi eventuelt gjør "feil" i forbindelse med forsøk. Det er derssverre slik at vi ikke har store påvirkningen om et forsøk skal lykkes eller ikke: Jeg tror ikke vi kan gjøre mye for å påvirke hverken i negativ eller positiv retning. Og går det galt skal ingen ha dårlig samvittighet for de to-tre glassene med rødvin en tok på tampen av prøyperioden! Dette gamet inneholder nok bekymringer som det er! I sprøyteperioden har jeg derimot vært langt mer restrektiv, uten at jeg tror at det er noen saklig grunn for det. Men mentalt har det da vært riktig for meg å avstå fra all alkohol. Og i rugeperioden er det for meg definitivt nei! Jeg ruger jo forsåvidt ennå og skal på bursdagsfeiring i morgen kveld, men har ingen problemer med å avstå fra hverken alkohol eller festrøyken! Det føles overhode ikke som et offer. Men for deg som ennå kan - unn degbåde en og to og N glass! Hilsen en som blant annet var på konferanse i sprayperioden under det siste forsøket.............og det gikk helt greit! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/#findComment-425885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
khalana Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Dette er jo ikke akkurat noe svar på svaret ditt, men jeg forstår ikke hvorfor du skal drikke noe alkoholholdig. Man går vel ikke glipp av så mye ved å bare drikke brus...? Og er det verdt å risikere noe...? Jo det er akkurat det jeg gjør!!Hvis jeg drikker så slipper jeg alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker..og da er jo ett naturlig spørsmål om jeg er gravid!Det er noe vi alle vet at som ufb`er så er det et veldig "touchy"spørsmål. Vi fortalte til alle at vi holdt på med forsøk sist og det vil vi ikke denne gangen.For det var ganske slitsomt da det gikk som det gikk og vi måtte svare til alle som var nysgjerrige! Håper dette var godt nok svar på hvorfor jeg vil drikke i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/#findComment-425893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
væren-74 Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jo det er akkurat det jeg gjør!!Hvis jeg drikker så slipper jeg alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker..og da er jo ett naturlig spørsmål om jeg er gravid!Det er noe vi alle vet at som ufb`er så er det et veldig "touchy"spørsmål. Vi fortalte til alle at vi holdt på med forsøk sist og det vil vi ikke denne gangen.For det var ganske slitsomt da det gikk som det gikk og vi måtte svare til alle som var nysgjerrige! Håper dette var godt nok svar på hvorfor jeg vil drikke i morgen! Hei! Jeg ble frarådet å drikke alkohol fra "sykehuset". Min far hadde 50 årsdag rett etter spraystart, og jeg drakk lettøl hele kvelden. Det ble mye styr med å skjule at jeg ikke drakk vanlig øl, så jeg vet ikke om det var verdt det. Jeg tror dette er noe du må ta standpunkt til selv. Jeg angret meg litt på valget etterpå. Lykke til med valget! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/#findComment-426060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Heisan Zantippe! Så koselig å høre fra deg igjen..jeg har lurt på hvordan det går med deg..20 uker "allerede". Fryseeggene mine ble ikke utviklet så jeg fikk ikke inn noen sist fredag . Dermed var jeg så heldig at jeg fikk plass nå før jul.Egguttaket blir da i uke 49.Du husker kanskje at jeg hadde så vondt at jeg faktisk sa her hjemme at jeg ikke skulle gjøre det flere ganger..heheh..nå gjør man jo allt for å få det vi ønsker oss ikke sant! Helgeklemmer fra Hei Khalana! Jeg vet ikke hvor mye det betyr om man drikker alkohol i sprayperioden, men jeg har holdt meg totalt avholds hver gang. Har kuttet både røyk og alkohol. Men hvis du er redd for alle spørsmål hvis du ikke drikker, kan du jo ta en "liten hvit en", og si du går på pennicillinkur? Lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/#findComment-426623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dipsey Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Heiann! Off ja det er ikke lett! Hva med å si at du aldri mer skal drikke alkohol?? (neida) hehe. I slike situasjoner har jeg ofte unnskyldt meg med f.eks hvis dette stedet er litt avsted fra hjemme, så sier jeg at jeg må jo få med meg bilen hjem, og denne gangen var det hans tur til å få seg ei rotbløyte. Eller, så er det noen i familien som skal ha stor bursdagsselskap i morgen og der kommer hele familien, og da er det lite kult å være fyllesjuk..(den funker best) Du kan ta en spansk en om at du har fått mensen i dag, og hvis du da drikker så går det rett i fletta, og det vil du jo ikke i og med at du f.eks skal i familieselskap i morgen.. Uansett så håper jeg at du får et fint julebord! Og jeg tror ikke at det skader i den forstand noe nå i sprayperioden. Jeg hadde en fest første spraydag, og skal liksom nå være så "flink" å ikke røyke, men må jo innrømme at jeg sniker til meg en nå og da. Men når sprøytene starter, da er det kroken på døra for alt! Ha en fin helg.. Kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80868-hva-mener-dere/#findComment-426641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.