Gå til innhold

Hjelp, hvor har jeg lagt kondomene mine???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du kondomer da? Kanskje innerst i skapet i en lomme på et plagg du ikke har brukt på lenge? :-)

Skrevet

Har du kondomer da? Kanskje innerst i skapet i en lomme på et plagg du ikke har brukt på lenge? :-)

Klart jeg har kondomer. Tror du jeg tør å cruise på dassen på Sentralbanestasjonen uten??? ;-)

Skrevet

Klart jeg har kondomer. Tror du jeg tør å cruise på dassen på Sentralbanestasjonen uten??? ;-)

Nei, det kan være farlig, du burde cruise på tryggere steder! ;-)

Skrevet

snakka med frøkna di og hu mente de la i øverste hylle i kjøleskapet :-)

Skrevet

Nei, det kan være farlig, du burde cruise på tryggere steder! ;-)

Jeg er to meter. Det er ikke meg det er farlig for! :-)

*yo boy- bend over!*

Skrevet

Jeg er to meter. Det er ikke meg det er farlig for! :-)

*yo boy- bend over!*

*skjelve*

Skrevet

Spørsmålet er vel egentlig hvor JEG har lagt kondomene dine!

Skrevet

*skjelve*

Du har ingenting å frykte. Du er feil kjønn!

Skrevet

Du har ingenting å frykte. Du er feil kjønn!

Hm... skaphomse? ;-)

Skrevet

Hm... skaphomse? ;-)

Å nei, kombinertløper!! ;-)

Skrevet

Å nei, kombinertløper!! ;-)

Står resten av kroppsdelene i proporsjon til høyden? ;-)

Skrevet

Står resten av kroppsdelene i proporsjon til høyden? ;-)

Jeg bruker 48 i sko..

Skrevet

Jeg bruker 48 i sko..

Hm... jeg tør ikke tenke på en gang om det der med skostørrelsen passer på deg, eller kanskje det er akkurat det jeg gjør... ;-)

Gjest Spireatanten
Skrevet

Med DET utstyret er det ikke nødvendig å se i retning av hylla med Profil. Klipp langfingern av hansken din. Skjønner ditt behov for å beskytte deg *s* *tryll, tryll, tryll*

Skrevet

Jeg bruker 48 i sko..

Med mindre du har fotsex skulle vel ikke det ha mye å si.

Dersom du spør en mann om størrelsen på utstyret hans og han svarer med skostørrelsen tyder det på at pikken er knøttliten og at han prøver å lure folk med den gamle myten om sammenhengen mellom føtter og penis.

Skrevet

Med mindre du har fotsex skulle vel ikke det ha mye å si.

Dersom du spør en mann om størrelsen på utstyret hans og han svarer med skostørrelsen tyder det på at pikken er knøttliten og at han prøver å lure folk med den gamle myten om sammenhengen mellom føtter og penis.

Avslørt.... :-(

Skrevet

Med DET utstyret er det ikke nødvendig å se i retning av hylla med Profil. Klipp langfingern av hansken din. Skjønner ditt behov for å beskytte deg *s* *tryll, tryll, tryll*

Du lovet at du ikke skulle si noe om det!!! :-)

Skrevet

Kondomer er for pyser - ødelegger hele moroa, jo!

P¨å Oslo S er det en livsnødvendighet!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...