Gjest Dutchie Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg er bifil kvinne, og i forhold med en fantastisk mann... Vi har vært sammen over et år, og jeg vet at dette er mannen jeg skal leve sammen med resten av livet. Vet også at han føler det samme. Men der er en liten ting.... Han liker og "skryte" av at jeg er bifil til sine venner og venninner. Dette irriterer meg noe grenseløst, for det er ikke noe jeg annonserer selv. De som trenger vite det får vite det. Og siden vi har et helt monogamt forhold, så er det ikke så mange som trenger vite det. HAr ikke akkurat tenkt og gå på dame jakt i nærmeste fremtid. Og om vi kommer til det punkt at vi vil ha med ei jente i senga, så tar vi det da. Jeg har vært ute av skapet siden jeg var 16 og fikk min første jentekjæreste, så det er ikke at jeg skammer meg eller noe sånt.... Jeg mener bare at om noen skal vite det, så er det opp til meg og fortelle det. De fleste gutta jeg har vært sammen med har forresten vært likedan. Hvorfor er dette noe gutta brisker seg med? Gir det respekt blant andre menn eller?? Ingen av jentene mine har noen gang gjort det, så hvorfor dette kjønnsskillet? Gutter, noen ideer? Også på hvordan si det uten og såre følelsene hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80883-menn-og-bifile-kvinner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berilac Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Heisann Tror det er en liten fjær i hatten når en gutt finner ut at jenta hans er bifil. Han er da et skritt nærmere det forgjette land; To jenter i senga... Hvorfor de egentlig skryter av det vet jeg ikke, tror det bare skjer. Gutter har i all tid skryt av damene de har vært sammen med, hvor bra det var, osv.. Tror dette er bare en videre føring av dette. Samboeren min er også bifil, men jeg har ikke hatt noe behov for å nevne det for noen ennå. Legger såklart ikke skjul på det hvis spørsmålet kommer opp, men det er som regel ikke jeg som starter samtalen. Det ligger såklart bak i hode mitt og murer ganske ofte. Er jo som gutter flest og drømmer stadig om å finne samboeren min i en intim posisjon med en annen jente, men det er noe jeg holder for meg selv. Det beste ved det hele er vel at jeg kan gå og diskutere jenter med henne og faktisk ha de samme tankene om jentene vi ser... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80883-menn-og-bifile-kvinner/#findComment-425961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dutchie Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Heisann Tror det er en liten fjær i hatten når en gutt finner ut at jenta hans er bifil. Han er da et skritt nærmere det forgjette land; To jenter i senga... Hvorfor de egentlig skryter av det vet jeg ikke, tror det bare skjer. Gutter har i all tid skryt av damene de har vært sammen med, hvor bra det var, osv.. Tror dette er bare en videre føring av dette. Samboeren min er også bifil, men jeg har ikke hatt noe behov for å nevne det for noen ennå. Legger såklart ikke skjul på det hvis spørsmålet kommer opp, men det er som regel ikke jeg som starter samtalen. Det ligger såklart bak i hode mitt og murer ganske ofte. Er jo som gutter flest og drømmer stadig om å finne samboeren min i en intim posisjon med en annen jente, men det er noe jeg holder for meg selv. Det beste ved det hele er vel at jeg kan gå og diskutere jenter med henne og faktisk ha de samme tankene om jentene vi ser... Han har jo visst om det siden første gang vi snakka sammen, og tanken på trekant er ikke fremmed for oss. Er bare et krav og det er at jeg får plukke den jenta helt i fred... :-) Nytter ikke komme hjem med dame fra byen og si "hei beibi, skal vi kose nå??" :-) Og det er jo bare så gøy og gå på strippeklubb f.eks m typen. Hjelper på kreativiteten i sengekammeret det... Hils dama di! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80883-menn-og-bifile-kvinner/#findComment-425972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berilac Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Han har jo visst om det siden første gang vi snakka sammen, og tanken på trekant er ikke fremmed for oss. Er bare et krav og det er at jeg får plukke den jenta helt i fred... :-) Nytter ikke komme hjem med dame fra byen og si "hei beibi, skal vi kose nå??" :-) Og det er jo bare så gøy og gå på strippeklubb f.eks m typen. Hjelper på kreativiteten i sengekammeret det... Hils dama di! Han har vel et behov for å hevde seg da eller så ser kameratene litt opp til han fordi han er sammen med deg. Skjønner deg med hensyn til eventuelt valg av dame. Det er sånn avtalen er hos oss også, for tanken om trekant har vært opp til diskusjon flere ganger og den er ikke avskrekkende. Men det er hun som skal velge jente og så ta det derfra. Spennende å gå på Strippeklubb sammen ja. Har gjort det en gang og kjøpte lapdance av en kvinnlig stripper til henne. Kan ikke si at det ikke var opphissende å se og se dem, selv om det kun var sensuelt.. Skal hilse henne, så får du ha lykke til med typen og be han skjerpe seg litt. Hvem som skal få vite det må være opp til deg og ikke han.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80883-menn-og-bifile-kvinner/#findComment-425987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.