Gå til innhold

Sjalusi....igjen...

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er i nesten samme situasjon..les min innlegg som er etter din.

Mitt råd for deg er at du MÅ gå sammen med han på møter..fester..IKKE LA HAN ALENE. Og eventuelt, spill at du oxo er kanskje interessert i å synge ..eller være med på band..sammen med han og hun... prøv eventuelt å bli "vennine med henne" kontakt henne...vær sammen med de to..kyss han foran henne.... slik at hun blir kanskje lei etterhvert..det løses misterium på en måte, og hun slutter å bli interesert i han. Prøv å skaffe henne en gutt.. ha dobbelt date. Overask henne. Du, mannen din og hun og en ny gutt.

Lykke til..

Kunne du lese min innlegg og svare om du har noen gode råd til meg ???

Det er det teiteste jeg har hørt. Skal hun stresse livet av seg og blåse hele verdigheten sin for å prøve å forhindre dem i å knulle?

Det eneste hun _kan_ gjøre hvis hun har litt stil, er å stole på ham. Hun kan godt snakke litt med ham om det og sånt, men å henge rundt ham når han er på byen og sånt, det er patetisk.

Hvis folk VIL være utro, klarer de å være det. Da får hun ikke hindret dem.

Dutchie er nødt til å satse på at kjæresten hennes er trofast - noe som virker sannsynlig all den tid de har bestemt seg for resten av livet sammen etc.

Og så feike band-interesse og sånt for å holde på ham *rister på huet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80906-sjalusiigjen/page/4/#findComment-432506
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• Carlina

12

• petter smart

8

• avil

4

Mest aktive i denne tråden

Hmm, noe sier meg at du burde være med ut på byen for å lære språket og folket å kjenne..

Snakker da selvfølgelig engelsk, prob er at han er nederlender og at teamnights er lukket for andre enn teamet. Jobber med såråket, men er vanskelig og lære.

Han vet hu har lyst på han, men sier han ikke har tenkt og gjøre noe med det etc... Men det roer ikke meg for det... Nå er det ny team night i kveld, så da får jeg vel bare sitte hjemme og bli grønn av sjalusi også prøve og ikke si noe om det når han kommer drita hjem...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80906-sjalusiigjen/page/4/#findComment-435384
Del på andre sider

Snakker da selvfølgelig engelsk, prob er at han er nederlender og at teamnights er lukket for andre enn teamet. Jobber med såråket, men er vanskelig og lære.

Han vet hu har lyst på han, men sier han ikke har tenkt og gjøre noe med det etc... Men det roer ikke meg for det... Nå er det ny team night i kveld, så da får jeg vel bare sitte hjemme og bli grønn av sjalusi også prøve og ikke si noe om det når han kommer drita hjem...

Det farligste her er sjalusien, den dreper det meste... Dutchie, det er lite du kan gjøre fra eller til utenom å styre sjalusien, men det er nok ikke lett. Klarer du så la det gå sin gang, jumper de til køys så dabber det nok av, ikke lett å jobbe sammen med en elskerinne..............

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80906-sjalusiigjen/page/4/#findComment-437605
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolly Duck

Om hun har forandret seg har lite å si, hun har gjort det og nå kommer "straffen".

Eller kanskje vi skal tilgi mordere o.l. også, dersom de har sluttet å drepe? Kanskje litt på kanten, men dog.

Pussig det med 18 åringer. Jeg hevdet i et innlegg her for noen måneder siden at unge jenter gjerne ble forelsket i eldre menn, men da blåste "alle" kvinnene av meg. Artig å høre det motsatte.

Det er da vel mulig å ha seriøse forhold før en er 25. For noe tull. Kanskje ikke når man er 15-16, men 25?????

"Pussig det med 18 åringer. Jeg hevdet i et innlegg her for noen måneder siden at unge jenter gjerne ble forelsket i eldre menn, men da blåste "alle"

Har du blitt mye plaget?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80906-sjalusiigjen/page/4/#findComment-437667
Del på andre sider

"Pussig det med 18 åringer. Jeg hevdet i et innlegg her for noen måneder siden at unge jenter gjerne ble forelsket i eldre menn, men da blåste "alle"

Har du blitt mye plaget?

Blir nedrent hele tida :-)

Nei ikke ennå, er ikke så gammel ennå, er i min beste alder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80906-sjalusiigjen/page/4/#findComment-437873
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...