Gå til innhold

Jeg tror at han er utro

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er sammen med en mann, kjæresten min, for to år siden. Vi har bodd sammen i ca ett år..så flytta han til en annen by, men selvfølgelig behold vi kontakten, jeg pleier å besøke han hver annen helg...... snart skal jeg flytte til byen hvor han bor.

Jeg vet at han er flørtende, og det er greit, men han har en vennine ca 15 år eldre enn han, og gift. De er venner for ca 7-8 år siden. De treffes av og til, han sier til meg at de treffes. Han sier at de ikke har sex, men det skjer at de klemmer hverandre... kose, kanskje.

I det siste traff de hverandre litt oftere, i helgene da jeg ikke kan komme på besøk hos han... De går på byen på lørdager, tar en pils, så etterpå hun kommer til han og han sier at de snakker sammen....klemmer litt. Han er veldig pratsom. Så der sitter de, de er fulle..men han sover etterpå.

Han pleier å få lyst på sex på søndagsformiddag når han våkner. Så der er hun sammen med han...kanskje.

Så nå vet jeg ikke om hun drar hjem før eller etter at han våkner. Han sier at de ikke har sex, men han mener at de ikke har akkurat samleie, men han liker å onanere seg mens jeg kose/kliner med han..

Dama er gift, faktisk. I den helgen jeg vet at mannen hennes skal bort og hun blir alene, sansynligvis de skal treffes igjen.

Hva skal jeg gjøre for å unngå at de to treffes ?? Skal jeg si til mannen hennes om henne og typen min??? Jeg har både mailadressen og mobilen hans. Eller skal jeg tipse han anonymt at kona skal treffe en annen mann mens han er borte?? Noe annet jeg kan gjøre?? Snakke med henne og si at jeg liker ikke at hun kommer om natta hos kjæresten min ??

Jeg er så trist på grunn av dette.. :-(((

PS. Typen min er vanligvis ærlig, han var utro èn gang før og han sa til meg. Jeg kunne stole på han når han sier at han ikke har sex med den dama, men jeg er redd at han sier dette bare fordi hun er gift og er redd at jeg kontakter mannen hennes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80909-jeg-tror-at-han-er-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde dette vært meg ville jeg reist på et uanmeldt besøk.

Kankjse dumt, men da får nok et svar på dine bekymringer.

Ja, riktig.. tanker traff meg..

men skal jeg ikke ringe til amnnen hennes...han er sjalu oxo, hun er redd han..

Jeg kunne si til han å ikke reise i den helga

Det er jo slett ikke sikkert at de har sex. Det er mulig at de kun er venner. Jeg hadde ei venninne som var 18 år eldre enn meg og vi kunne godt drikke sammen, men vi hadde aldri sex. Selv om vi begge var single den gangen. Vi var kun venner og ville ikke ødelegge noe med sex.

Gjest Dutchie

Skjønner at du er trist og lei dehg over dette, men jeg tror nok også at typen din er utro mot deg...Dessverre..

Om han innrømmer at de koser og kysser etc, så er nok resten av bøtteballetten med også. Blir vanskelig og stoppe når man først er i gang,vet du.... Og har man først tatt av et plagg så går alle de andre også Jeg har vært utro mer enn en gang med mine exer, og en ting jeg lærte er "lyv aldri om mer enn akkurat det du må" så om han faktisk innrømmer kroppskontakt....

Jeg er en hevngjerrig person og ville tatt kontakt med mannen hennes for og se om han har samme mistanke som deg...

Men som jeg sa i mitt eget innlegg,er han utro så må han ut av livet ditt... Du må finne ut hva som skjer og så bestemme deg for om han er verdt og kjempe for.

Jeg føler virkelig med deg, la oss vite hva som skjer!

klem

Jeg synes du skal kutte ut denne mannen, ser du ikke at han bare holder deg for narr?

Jeg synes ikke du skulle fortelle det til mannen hennes. Hvis hun virkelig er redd for ham, så vet en jo aldri hva han kunne finne på, og du vil vel ikke ha på din samvittighet om han skulle skade henne på grunn av at du har sagt hva du tror, men ikke vet helt sikkert? Da tror jeg det er bedre om du tar deg en prat med henne.

Det er jo slett ikke sikkert at de har sex. Det er mulig at de kun er venner. Jeg hadde ei venninne som var 18 år eldre enn meg og vi kunne godt drikke sammen, men vi hadde aldri sex. Selv om vi begge var single den gangen. Vi var kun venner og ville ikke ødelegge noe med sex.

Ja, det er sant.. det er ikke sikkert at de har sex... Han er den typen å ha jenter som venniner..han hadde flere venniner oxo når vi bodde sammen.... besøkte dem om natta da jeg var på jobb..og kjedet seg alene.. han liker å prate når han er full... og han drikker i helgene, vel.

Jeg selv har omtrent bare guttekamerater uten å ha sex med dem, selvfølgelig.

Annonse

Skjønner at du er trist og lei dehg over dette, men jeg tror nok også at typen din er utro mot deg...Dessverre..

Om han innrømmer at de koser og kysser etc, så er nok resten av bøtteballetten med også. Blir vanskelig og stoppe når man først er i gang,vet du.... Og har man først tatt av et plagg så går alle de andre også Jeg har vært utro mer enn en gang med mine exer, og en ting jeg lærte er "lyv aldri om mer enn akkurat det du må" så om han faktisk innrømmer kroppskontakt....

Jeg er en hevngjerrig person og ville tatt kontakt med mannen hennes for og se om han har samme mistanke som deg...

Men som jeg sa i mitt eget innlegg,er han utro så må han ut av livet ditt... Du må finne ut hva som skjer og så bestemme deg for om han er verdt og kjempe for.

Jeg føler virkelig med deg, la oss vite hva som skjer!

klem

Takk for svaret..takk for alle som svarer til meg...

Uff... ja, kanskje de har sex oxo... jeg tenker nå å reise imorgen på en overaskende besøk hos han før hun rekker å komme hos han...

eventuelt å ta med mannen hennes..Jeg snakket med han idag... men bare fordi han er en litt offentlig person... vi snakka om noe annet.

Jeg synes du skal kutte ut denne mannen, ser du ikke at han bare holder deg for narr?

Jeg synes ikke du skulle fortelle det til mannen hennes. Hvis hun virkelig er redd for ham, så vet en jo aldri hva han kunne finne på, og du vil vel ikke ha på din samvittighet om han skulle skade henne på grunn av at du har sagt hva du tror, men ikke vet helt sikkert? Da tror jeg det er bedre om du tar deg en prat med henne.

ja.. riktig...det tenker jeg ox på det..å prate med henne..få se hva hun sier.

så etterpå få se hva er best å gjøre

men jeg skulle IKKE ha dårlig samvitighet om mannen hennes skulle gjøre henne vondt. Det fortjenner hun.JEG VET sikkert at hun hadde sex med flere menn enn mannen hennes.

ja.. riktig...det tenker jeg ox på det..å prate med henne..få se hva hun sier.

så etterpå få se hva er best å gjøre

men jeg skulle IKKE ha dårlig samvitighet om mannen hennes skulle gjøre henne vondt. Det fortjenner hun.JEG VET sikkert at hun hadde sex med flere menn enn mannen hennes.

Hvis du med "å gjøre vondt" mener vold, så er det ingen som fortjener det. Det er faktisk straffbart å utfore vold mot noen, ikke å ligge med folk.

Skjønner godt at du er sint og irritert på henne og ønsker henne dit pepperen gror, men å bevist sette henne i en farlig situasjon er å gå for langt. Det burde du holde deg for god til!

Hvis du med "å gjøre vondt" mener vold, så er det ingen som fortjener det. Det er faktisk straffbart å utfore vold mot noen, ikke å ligge med folk.

Skjønner godt at du er sint og irritert på henne og ønsker henne dit pepperen gror, men å bevist sette henne i en farlig situasjon er å gå for langt. Det burde du holde deg for god til!

Vel..sjansene at mannen hennes gjør henne vondt er små.. jeg har hørt at han er en snill mann..

i verste fall går han fra henne... Og DET kan være vondt for henne. Han er en rik mann, ...jeg tror at hun er med han bare for pengenes skyld...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...