Gå til innhold

Oppdatering spraydag nr 13...

Anbefalte innlegg

Heisann jenter!!

Først av alt vil jeg takke hver og enkelt av dere for at dere er så rett og slett fantastiske! Det er utrolig godt å ha forum her hvor en kan lette sitt hjerte når det trengs! Og da å vite at ingen spørsmål er dumme, ja det er godt!

Sprayer på den 13 dagen idag. 2.forsøk for oss! Tankene om det som skal skje kommer stadig innom, men jeg prøver å være realist.

I går hadde jeg en skikkelig deppedag. Var lei meg og gråt en hel masse. Vet at det skyldes sprayen, men likevel så er det frustrerende.. Takk og lov, ingen hetetokter denne gangen, ingen elveblest, og veldig lite irritabel!

Så alt i alt så koser jeg meg! Gruer meg! Gleder meg!

Hvordan går det med dere andre som er igang??? Tenker på dere alle sammen!!

Ha en fin fin helg alle sammen!!

Stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80950-oppdatering-spraydag-nr-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest biabia på sprøytedag 3

Hei Dipsey!

Bra at du føler deg bedre i dag, Jeg har deppe dag i dag. Det skjedde noe på jobben som ikke var så bra og dermed var det i gang med snørr og tårer,, Det verste er at når jeg først har begynt klar jeg nesten ikke å stoppe igjen.

Det er du som er fantastisk som varer på mange innlegg og er glad og positiv.

Ikke lenge igjen til du skal starte på sprøytene nå.

Det går i grunnen fort når man endelig har fått starte... Selv om de verste delene enda gjenstår for min del.

Kos deg masse i helgen.

Ja her er det 9. dag med sniffing. Skikkelig hodepine i dag, og temmelig irritabel, men jeg klarer å holde det i sjakk ;-) Har ikke kommet noen blødning ennå, 2 dager over "tiden", og de sa den måtte komme før sprøytestart, men det er jo ennå noen dager til, så jeg regner med at det går bra.

Har vært temmelig trøtt noen dager også, og man får jo ikke lagt seg før 23 pga siste spraying for dagen... Ikke for det - sjelden jeg kommer meg i seng før over 24 uansett da... Men i kveld!

Hei på deg! Ja i dag er min 3 spraydag - jeg føler veien frem til egginnsetting virker såååå lang - selv om jeg vet at det skjer i løpet av en 5 ukers tid hvis alt går etter planen. Dette er mitt 2. forsøk - sist hadde jeg svært få bivirkninger - har ikke merket så mye nå heller, men føler meg litt mer trøtt enn vanlig. Kjenner litt murring i eggstokkene eller deromkring også. Synes det er mye å utsette kroppen for alle disse hormonene - gruer meg virkelig til sprøytestart og ikke minst alle blodprøvene underveis. Men lurer litt på om det kanskje er litt færre blodprøver denne gangen - har ikke fått beskjed om å ta blodprøve før 1. ul- dag som jo er en del dager etter sprøytestart.... Det er jo mulig jeg husker feil.

Ellers går jeg på Synarela (rett staving?) sprayen - kranglet meg til det på apoteket - de ville først ikke gi meg den fordi de satt inne med et så stort lager av den andre som man må spraye med oftere - nå sprayer jeg 3x om dagen ca. 08 - 16 - 20. Litt letter enn 5 spray som på den andre.

Ellers synes jeg det er litt vanskelig at jeg går en travel tid på jobben i møte - ikke så lett å være vekke fra jobb da, men må bare prøve å tenke på meg selv - dette er tross alt viktigere!!

Skal iallefall legge meg tidelig i dag.

klem

Hei på deg! Ja i dag er min 3 spraydag - jeg føler veien frem til egginnsetting virker såååå lang - selv om jeg vet at det skjer i løpet av en 5 ukers tid hvis alt går etter planen. Dette er mitt 2. forsøk - sist hadde jeg svært få bivirkninger - har ikke merket så mye nå heller, men føler meg litt mer trøtt enn vanlig. Kjenner litt murring i eggstokkene eller deromkring også. Synes det er mye å utsette kroppen for alle disse hormonene - gruer meg virkelig til sprøytestart og ikke minst alle blodprøvene underveis. Men lurer litt på om det kanskje er litt færre blodprøver denne gangen - har ikke fått beskjed om å ta blodprøve før 1. ul- dag som jo er en del dager etter sprøytestart.... Det er jo mulig jeg husker feil.

Ellers går jeg på Synarela (rett staving?) sprayen - kranglet meg til det på apoteket - de ville først ikke gi meg den fordi de satt inne med et så stort lager av den andre som man må spraye med oftere - nå sprayer jeg 3x om dagen ca. 08 - 16 - 20. Litt letter enn 5 spray som på den andre.

Ellers synes jeg det er litt vanskelig at jeg går en travel tid på jobben i møte - ikke så lett å være vekke fra jobb da, men må bare prøve å tenke på meg selv - dette er tross alt viktigere!!

klem

Annonse

klem

klem

skytte1365380395

Hei Dipsey!

Ja nå nærmer jeg meg mer og mer for den store dagen.

Er nå på sprøytedag 6 og hetetoktene har så smått begynt å gi seg, men plages litt mer med hodepine.

Har hatt litt antydning til elveblest og humørsvingninger.

Men ellers syns det går bra, over all forventning.

I dag er første dag hvor jeg kjenner litt murring i underlivet, så nå håper jeg det vokser mange store fine egg.

Ha en fortsatt fin dag.

Klemmer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...