Gjest Irrasjonell? Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Jeg har en utrolig kjærlig kjæreste, som sier at han elsker meg flere ganger om dagen, at jeg er "alt for ham", at jeg er "det beste som har skjedd ham" også videre. Dette er selvfølgelig fantastisk hyggelig ettersom jeg elsker ham over alt på jord, men jeg har blitt såret så mange ganger før, av andre gutter altså, og kan av og til bli litt "paranoid", og føler at han sier det selv om han ikke mener det fordi han er redd for å såre meg el. lignende.. analyserer alt han sier, og det er slitsomt! Er det sånn? Sier man sånne ting hvis man ikke mener det? Fortell meg at jeg er dum og irrasjonell, at ingen er så kyniske, vær så snill.. Vennlig hilsen 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Få er nok så kyniske at de sier noe sånt uten å mene det. Men hva er å elske? Det er et godt og vanskelig spørsmål. Jeg tror at man kan tro at man elsker noen, men når alt kommer til alt så finner man kanskje ut at man ikke gjorde det likevel. Men å bevist si noe sånt til deg for å lyve? Nope, det tror jeg ikke noen - i hvertfall ikke skikkelige folk - gjør. Ikke plag deg med sånne tanker. Han mener det nok. 0 Siter
dewey Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Selvfølgelig kan han lyve! Det er lett å lyve, også om sånne ting. Men jeg syns faktisk at du bør ta det han sier for god fisk. Dårlig gjort å tvile på ham før han har vist at han ikke er pålitelig. Han skal ikke lide for at noen andre har såret deg. Og våkn opp - "alle" er blitt såret en gang, man kan faktisk ikke gå rundt å være skuddredd resten av livet. 0 Siter
Carlina Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Du er dum,irasjonell..ingen er så kynisk.. Sånn,hjalp det? =o) 0 Siter
avil Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Ja, hvis du mistror ham lenge nok, får du vel rett til slutt. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 Kanskje du bør slutte å straffe kjæresten din for alt det gale du har opplevd tidligere? Dont worry, be happy. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 9. november 2002 Skrevet 9. november 2002 Kanskje du bør slutte å straffe kjæresten din for alt det gale du har opplevd tidligere? Dont worry, be happy. 0 Siter
Gjest brentbarn Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 For å si det sånn... mange gutter stiller ikke store krav til stabilitet/varighet for den følelsen de har i magen når de sier disse ordene.. Hvis noen sier de "elsker meg" etter bare et par måneder, (den siste sa det etter en måned, han viste seg å ha en lang rekke psykopatiske trekk etter hvert), så gir det meg en liten indikasjon på at disse kan lett komme til å såre meg.. Jeg tror det er sånn at de som lett føler at de "elsker" noen, like lett mister denne følelsen. Selvfølgelig finnes det unntak, men la oss ikke være naive her nå. Det tar tid å bygge opp ekte kjærlighet. Mange vil si det uten å mene det, atter andre vil tro de mener det der og da fordi de er forelsket. 0 Siter
nick Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Sier han det før han har fått noe, så ville jeg tatt det med en klype salt. Sier han det etterpå, da er han er trivelig kar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.