Gjest Burken Skrevet 5. juli 2000 Skrevet 5. juli 2000 Når jeg bader i saltvann virker det som om det samler seg opp relativt mye saltvann i nesen/bihulene. Etter at jeg har gått opp fra vannet kan det med 1-10 min. mellomrom renne ganske mye vann fra nesen. Det er ikke bare litt slikat jeg må snyte meg, men det starter bare plutselig bare å renne ut. Det er helt tyntflytende og blankt, slik at jeg antar at det kun er vann. Dette kan pågå i opptill 1 time etter at jeg har kommet opp fra vannet. Hva kan dette skyldes? Er det mulig å gjøre noe/bør jeg oppsøke lege? 0 Siter
Gjest Ottar Grimstad, lege Skrevet 16. juli 2000 Skrevet 16. juli 2000 Jeg synes ikke dette høres ut som et sykdomssymptom og tviler vel på at det er mulig å gjøre noe med det. Men jeg har heller ingen sikker forklaring på fenomenet, så du får også se følgende standardformulering: Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.